Bak! Yuvasından bir kuş daha uçtu! Özgürlüğe, sevgiye giden yola doğru, Öyle ya vakti saati gelen, Yuvadan uçup gidecek amansızca! Ne söylersen söyle, ne yaparsan yap Çıktığı amansız yoldan alıkoymak nafile, Kaç bahara, kaç kışa yelken açıp Misafir olacak bil mese de...!
Belki tel örgüler arkasın da bir kafeste, Belki bir avcının silahının ucun da, Belki bir çocuğun sapan taşın da, Esir olup, kıvranarak can çekişecek..! Belki de tam aksine, Bahar da oynayan çocukların cıvıltılarına, Eşsiz huzur kokan melodisiyle eşlik edecek..! Yaşa/n madan nerden bilinir ki..!
Kim bilebilir ki, Hayatın O’na ne getireceğini, Belki O bile bilmeyecek! Ama olsun değmez mi..? Hayat ne getirirse getirsin, Kendi kanatlarıyla uçmak için, Denemeye, mücadele etmeye, Cesareti korkaklığa tercih etmeye..!
Çıktığın yoldan dönme ey güzel kuş! Hasbahal et, yoluna çıkan her yolcuyla Herkesi kıskandıran bülbül ötüşünle Yaralara merhem ol, baharı muştula..! Yolunun geçtiği, yürekten yoksun aciz, Fakirhane bacalara! Uzak diyarlardan kanatlarına yüklediğin, Buram buram huzur, muhabbet...kokan, Özgürlük, sevgi çiçeğinden bir tutam bırak!!
Bırak ki, Vebali hastalık gibi yüreklere bulaşsın, Bulaşsın ki, Uğradığın her han da, doyumsuz haz, Kulaktan kulağa fısıldansın! Kimbilir belki o zaman Hayatın, Hayatların Anlamı, Vazgeçilmez Olur...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kim bilebilir ki, Hayatın O’na ne getireceğini, Belki O bile bilmeyecek! Ama olsun değmez mi..? Hayat ne getirirse getirsin, Kendi kanatlarıyla uçmak için, Denemeye, mücadele etmeye, Cesareti korkaklığa tercih etmeye..
"Bir Solukta Okudum;Yüreğinize Sağlık; Beğeniyle Şiir Tadında Şiir Okudum..!"
Bırak ki, Vebali hastalık gibi yüreklere bulaşsın, Bulaşsın ki, Uğradığın her han da, doyumsuz haz Kulaktan kulağa fısıldansın! Kimbilir belki o zaman Hayatın Anlamı, Vazgeçilmez Olur...! Mükemmel final...
Hayatın O’na ne getireceğini,
Belki O bile bilmeyecek!
Ama olsun değmez mi..?
Hayat ne getirirse getirsin,
Kendi kanatlarıyla uçmak için,
Denemeye, mücadele etmeye,
Cesareti korkaklığa tercih etmeye..
kutlarım yürek sesinizi selam ve sevgiler