(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çan dibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çan dibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tanıştığımız gün ,, Ebedi zamanın sonsuzluğuna karışıp Bize devşirecek tüm anlar sevdanın yıl dönümlerinde. Yastık altı senlere özlemler biriktirdiğim çocukluğumu üstüne giyinecek bayramlığınım senin Bahar sabahlığıyla dolanırken hasret Usul usul düşecek yüreğimizin her köşesine Ve Kaybolacağız sevdanın gizeminde. Şimdi ! Diyorum ki .. Yüreğimin sessiz avaz avazlığıyla Olsa olsa " SEN " olur Tüm zamanlar ve mevsimler.
Sensiz ,, Boş kalır ömür sayfalarım Yazılamamış tarihlere benzemez mi sevgili bu ?.
çay ve kurabiye yanında pamuk deyince akla şekeri hemen getirir mi bilmem ama İyi gider gibi :)
Ebedi zamanın sonsuzluğuna karışıp
Bize devşirecek tüm anlar sevdanın yıl dönümlerinde.
Yastık altı senlere özlemler biriktirdiğim çocukluğumu üstüne giyinecek bayramlığınım senin
Bahar sabahlığıyla dolanırken hasret
Usul usul düşecek yüreğimizin her köşesine
Ve
Kaybolacağız sevdanın gizeminde.
Şimdi !
Diyorum ki ..
Yüreğimin sessiz avaz avazlığıyla
Olsa olsa
" SEN " olur
Tüm zamanlar ve mevsimler.
Sensiz ,,
Boş kalır ömür sayfalarım
Yazılamamış tarihlere benzemez mi sevgili bu ?.
çay ve kurabiye yanında pamuk deyince akla şekeri hemen getirir mi bilmem ama
İyi gider gibi :)
Sevgimlesin her daim..