(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
in berlin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
in berlin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanım kadar sıcak hep senlerim Sürekli dolaşıyor damarlarımda. Bazen sen yokken ciğerlerimin loplarını zorluyor zamandaki vuslat arayışım Sana açlığım beynimde boğuyor kelimelerin acizliğini İçimin yokluğunun yollarında Yoruluyor tabanları cümlelerin bazen Ama Hiç vazgeçmiyorum Aklımda , yüreğimde senli değişmeyen dünyamda yaşayıp Varlığımla Derin çizikler atıp , izlerimi bırakıyorum .
Bu Güzel Dizeleriniz için teşekkürler. Güzel bir eser okumamıza sebep oldunuz. Yazan kaleminiz dert görmesin. Daha nice böyle eserler görmek dilekleriyle.
Ben Bi kase nesfit koydum yiyorum sütle, tavsiye ederim. Gerçi Mısır da iyi olabilir, iyi bi filmle.
Boşver kardeşim, hayat işte...vuran vurabilse iyi en çok vurmak isteyip de beceremeyenler gıcık ediyor. Onlar yerine kendi kendimi vurasım geliyor ki sıradaki işleri ne diye göreyim :)))
Sürekli dolaşıyor damarlarımda.
Bazen sen yokken ciğerlerimin loplarını zorluyor zamandaki vuslat arayışım
Sana açlığım beynimde boğuyor kelimelerin acizliğini
İçimin yokluğunun yollarında
Yoruluyor tabanları cümlelerin bazen
Ama
Hiç vazgeçmiyorum
Aklımda , yüreğimde senli değişmeyen dünyamda yaşayıp
Varlığımla
Derin çizikler atıp , izlerimi bırakıyorum .
Daha ne olsun :)