büyüyen sesinle okşuyorsun gecelerimi hayalin serili üzerime nev’resim gibi
***
o buz gibi mesafeli bakışlarının ardındaki sitemi görmüyorum sanma
yalnız hatırlatırım bazı mesafeler ecza dolabındaki miadı geçmiş ilaçlar gibi dokunur insana!
***
bir fotoğrafı bağrına sıkı sıkıya basmış albüm gibi davranma bana arada dokun ellerin değsin hatırla!
ara öğünlerimi bile zehirliyorsun aramadıkça ve insan kendi içine istemsiz saldırılar düzenliyor bu zamanlarda dilsiz şakıyıştır suskunluk anla...
***
sen oluyorum bazı gecelerde haklısın belki de korkmaktan insanların egolarını kıskançlıklarını doyurmak zor paranın alım gücüne harcanmamak her gün gazete kağıtlarına sarılıp sokak ortalarında yatan “ elde var” ile “ evde bulunsun “ arası kadınlar!
***
sonra sabah sonra kurulmuş saat gibi içime sarılan sesin ateşin demi güneştir diye tüm korkuları yakan o har sonra isyan saksılardaki çiçekleri okşarken susa susa taş olmaya
ve hâlâ hiç usanmadın çilingir sofralarına anahtarsız girip başköşe kurulmaya
***
daha ne dememi bekliyor yüreğinin önsözü sesim kanatlı kuş, sen sağır gökyüzü
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilsiz Şakıyış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilsiz Şakıyış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; Güzel bir şiir okudum ve taktirlerimle kutluyorum… Şiir güzellikler sunar… ............................................ Saygı ve selamlar..
Güzel bir şiir okudum ve taktirlerimle kutluyorum…
Şiir güzellikler sunar…
............................................ Saygı ve selamlar..