(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
elif lam nereden aklına geldi bilmiyorum olabilirdi ses olarak belki ama lamer ve lam görülmeyecek kadar küçük şeyleri kat kat büyüttüğü için yazmıştım şiirde çoğu zaman aşırı bir abartma oluyor ya... Diyalektik doğruysa düzeltirim sonuçta daha doğrusunu sen bilirsin.
Bazen şiirlere yazılan yorumları da okumak gerekiyor ki işin aslı anlaşılsın. Okudum ve anladım. Allah, cümlemizi o hırsız baykuşlardan korusun. Geçmiş olsun arkadaşım. Başına gelen çok kötü bir şey, benim de çok geldi ve seni anlıyorum. İnsanın duygularını da çalmak ne demek! yazmıyorsan yazma! İlla ki yazman mı gerekiyor çalarak da olsa, demezler mi adama!
Aslında yanıldınız arkadaşım alttaki cevabı uzatmak istemediğim için devam etmedim. Her yerde her zaman baykuşlar çıkıyor karşımıza. Uzun zamandır şiir yazmıyordum, paylaştıklarım daha önceleri yazıp paylaşmadıklarımdı. Kardeşim istedi diye yazdım bunu da. Sevgiler arkadaşım.
bir şiir için bu tantanayı yapar mıydım hiç? Yazmadığım şiirlerimi çaldılar. Çok da açıklamak istemiyorum beni tanıyanlar anlar zaten ne demek istediğimi.
Şiir efkâr soluğu
Şiir sihir oluğu
Renklendirir soluğu
Çalıp gitmezse baykuş…
Harika...