(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
deniz kızı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
deniz kızı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yarım asır geçti, saatler bile şaştı, saniyeler kovaladı, kaçışırken dakikalar, yaşlı bedenim sensiz yaşıyor sanma.
Çocukluğumun ilk kalp ağrısı, ruhumu çaldı bedenimden, sana hediye olarak sonsuza gitti anlayacağın ruhsuz kalmış bedenimle varım.
Eşim dostum arkadaşım var etrafta, kuru kalabalıktan başka değil aslında, şimdi mazidan çok uzak bir zaman dilimi, geçmiş ile gelecek arasındayım, aşk acı çekmek dediler, dediler de inanmamıştım, ama şimdi yeni yeni anlıyorum, ayrılıkla yoğrulmuş acılı yürekmiş benim aşkım.
Bence AŞK ' ın göğünde .. Göğsünle sol yanının tam ortasına sevda tüpüyle dalmalı .. Dalmalı ki derince Çok derince inmeli Ve Deniz kızının o derinlikte de kaçması mümkün mü ..
Her çıkan fırtınanın ardından sakinleşir deniz Önemli olan fırtınayla mücadele edip Binilen o gemiyi batırmamak...
Önümüze çıkan her engel bizi biraz daha güçlendirir Deniz kızları hırçın dalgalarla savaşmayı çok iyi bilir Derinlere daldıkça sakinliği ve huzuru bulur
Aşkı için okyanusları terkeden deniz kızının peşini bırakma
Sen de pılını pırtını topla Bineceğin gemiyle okyanuslara açıl Beklediğin bir dürbün ucu kadar yakın
Topla pılını pırtını)
Hem kim demiş ki
Kaçmaz deniz kızı....))
Candan kutluyorum şair...
Kocaman selamlar,sevgiler olsun şiir yüreğinize...)