Okuduğunuz şiir 9.1.2018 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
SİTEM
Kırgın kalbe kış düştü infialler üşüştü Kayıp giden gülüştü sanılmasın bir düştü. -Giderken uyumaya günün yorgun güneşi -Düşman bir el uzandı şiirin bahçesine -Sarhoş muydu bilinmez çiçeğime dokunan -Kurumu çöktü suya düşemeden uykuya. Kış gelmişti kar düştü bekçiye nazar düştü Şaire vakar düştü sarhoşa mezar düştü.
Bakmadan mı görmüştün takar mı seni üstün Düşlerine mi küstün gece açılmış üstün. -Monoton nağmelerden şiir hiç içilir mi? -Geçilir mi sanattan bir aklı noksan için -Aynı hayal peşinde yapılır mı yolculuk? -Bu pınar farklı akar elin yetişmez senin. Sandın mı ki bir süstün terk etti seni üstün Kırılmazdın daha dün şimdi ne diye küstün?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİTEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİTEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iyi bir şiir okkalı köpüklü bir kahve gibidir bir arkadaşımı ziyarete gittim yurda dönünce kahvenin yanında ne alırsın diye sordu şimdi iyi bir hece alırım işte bunun gibi gecenin bu vakti iyi yazılmış hece kahvenin telvesinde yemeden bol köpüklü uyağın cilvesinde desem şimdi şiir ve kahve üzerine bir şiir beklerim sizden bilirim ki hakkını verirsiniz sevgimle
Sevmek,sevilmek,hicran,vuslat varda şiir de sitemsiz olunur mu... Elbette olmaz. Kah sevgiliye,kah dosta, kah hayata,feleğe sitem etmez mi şair... Zamana da,sitem var elbette Yakışmış şiire bu sitem, sanırım en güzeli de zarif olanı sitemin.... Ömrüne bereket mahir kalem. Kalemin susmasın. Saygılarımla
Kul Figani tarafından 1/10/2018 9:58:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
üstadım sitemlerinde haklı. yazdığından, seçkiden okuyandan kaynaklanan pek çok sitem eleştiri şiir olarak sayfalara düşüyor. mesele gerçekçi ve anlamlı güzel yazmak ki şair böyle hissetmeli. saygılarımla güzel insan.
ŞİİRİNİZİ BEĞENDİM...
............................Saygı ve selamlar..