sırtımda mağlubiyet çabamız bitti bizim sonuna dek direndik kestik say nefesleri atkısında gerginlik, abamız battı bizim hüçresinde aşiyan astık say kafesleri . öylesine sıkıldı ruhum bu yolculuktan durmak bilmiyor bitmek, akıyor bir oluktan bıraktı arzularım canından bezdi çoktan uçuruyor adeta tepemde kerkesleri . pençedeki dilekler kafeste aslan gibi gelecek geçmişinde cem hali el’an gibi doğruluğa eğrildik kör dünyayalan gibi tahtasından hayatım siliyor herkesleri . ölümün de hakkı var tekrar tekrar canlanan niğmet sanki her nefes döverle harmanlanan taş gibi sinelerde ateşte fırınlanan sıralamış pazara, tacir; cefakeşleri . tırpanına mahsulüm, kökünde kal asalet efsununu rüzgara bırakırken kesafet yoksul’un şu kalbine bir kıvılcım çak afet tutuşsunlar yangına gönlün çilekeşleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gönül çilekeşleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gönül çilekeşleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Kardeşim, edebiyatdefteri.com'un saygın kalemi sayın: ❤ Yoksul ❤ Ustalıkla kaleme alınmış, okunması ve ilham alınması gereken muhteşem hece şiiri. Kalemin keskin betimleme gücünü her bendinde okuyucusuna sunan sanat ve edebi yönden kusursuz bir eser. Beğenerek duygulu ve usta kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla.
durmak bilmiyor bitmek, akıyor bir oluktan İşte bunun için yoksul dostum diyor ki "Sonuna dek direndik, kestik say nefesleri... " bitmeler durmak bilmiyor, hüçresinde aşiyan astık say kafesleri... Aşiyan nedir, kuş yuvası değil mi, nerede, hücresinde... Ya kafes? Sorma, söyleyemem. Zat'en kendisi söylemiş; gelecek geçmişinde cem hali el’an gibi... Devamı geçmiş ve gelecek arasında, zaman mevhumunu kaybetmiş, muhteşemliklerin seyrinde.
Yoksul dostumun söylemediklerini tabiki ben hiç söyleyemem. Muhteşem ötesi dizeler. Tebriklerim, takdirlerimle vesselam.
Güzel yüreğin duygularını yazan kalemi ve ses veren kelamını kutlarım...
.................................. Saygı ve Selamlar.