Adın vardı semanın karanlık kubbesinde Sonsuzluk yağmuruyla Mekke’ye geliverdin Selam durdu ateşler dünyanın habbesinde İyiliği yaymaktı insanlığa tek derdin Yüzündeki tebessüm kararttı yıldızları Eğildi hurma dalı selam ey Habib dedi Sevindirdi bir anda garibi yalnızları Seninle gelecektir dünyaya nasip dedi Sen en büyük yargıda müjdeydin cemaate Muhtaçtık senden gelen yardıma şefaate Zulmün ve cehaletin arşı aştığı zaman Azınlıkta iyinin sabrı taştığı zaman İnsanın birbiriyle hep savaştığı zaman Gelmiştin dünyamıza ya Muhammed Mustafa!
İnsanların ruhunu uçurumdan döndürdün Ezelden hükmedildi var olan asaletin Gaddarlık ateşini bir nefeste söndürdün Pençesinden kurtardın insanı dalaletin Gökte ay selam verdi Allah’a secde etti Pervaneyi yakmadı o gece yanan mumlar Varlığın cehalete aşılmayan bir setti Rüzgâra karşı koydu kalkmadı göğe kumlar Sen en güzel huyları içinde taşıyordun Adildin ve emindin her şerri aşıyordun Nemlenmiş gözlerinle anlatırdın yaşamı Sabaha ermek için bekliyordun akşamı Aklına hiç koymadan parayı ihtişamı Maneviyat getirdin ya Muhammed Mustafa!
Sen gittin Ali gitti kan gölüydü Kerbelâ Adaleti kumlara gömerek Ömer gitti Sanki buradaydınız reddetse de havsala İslam’a hizmet eden muzaffer erler gitti Hazret-i Osman gitti takvasıyla birlikte Yanındaydı her zaman Ebu Bekir de gitti Nice Bilal’ler gitti bin türlü eziyette Peşin sıra ya Resul mütefekkir de gitti Sensiz söylenen sözler yalan usulündeydi En doğrular gerçekler Hakk’ın resulündeydi Sen gidince acıyı koydular mataraya Çile içtik sürekli mağlup olduk yaraya Kendimiz yedik içtik vermedik fukaraya Huzuru da götürdün ya Muhammed Mustafa!
Islak gözlerin ile dünyayı anlatmıştın Şimdi gözlerimiz de dünyanın telaşında Geri geldi cehalet kör kuyuya atmıştın Sevda yeli esmekte insanların başında Afganistan vuruldu Keşmir yandı kavruldu Özü aslı bozuldu çaresiz ümmetinin Minnet tıynet kalmadı ar uzağa savruldu Esamisi kalmadı büyüğe hürmetinin Sen gittin ya ey nebi ritmi bozuk tellerin Şifasına muhtacız merhametsiz ellerin Salallahu aleyhi ve sellem son nebimiz İki cihan serveri imana sebebimiz Senin ile yüceldi kalplerde edebimiz Şefaat eyle bize ya Muhammed Mustafa!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN GİTTİN YA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN GİTTİN YA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen gittin Ali gitti kangölüydü kerbela.......... eyvallah selam olsun Ehlibey-ti sevenlere ve göz yaşı dökenlere Kalemin susmasın ___________________________________Selamlar
Merhabalar efendim Güzel bir Naattı, en sevgiliye Kutluyorum yürekten, yalansız riyasız,yazan yüreğini ve eserini Yüce Mevlâ'm, bizleri onun şefaatinden mahrum etmesin Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Şahane bir naat şiiri. Okudukça maneviyat gölü kabarıyor insanın içindeki. İlk dizedeki kubbe kelimesi bir word hatası sonucu orada kalmış sanırım Afet Hanım Ablacım, onun dışında gerçekten de farklı uyak örgüsü ile, ölçüsü ve durağı ile kusursuz bir hece şiiri. Tebrik ediyorum, saygımla...