(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuddûs şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuddûs şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İhlaslı bir yüreğin,yapılan zulumlere,adeletsizliklere isyan edip adeta hançeresini yırtarcasına haykırışıydı bu duygu yüklü şiir..Kalemine yüreğine sağlık değerli üstadım..Canı gönülden kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
Sevgili Sair, Türk ismini büyük harfle yazmak, bence ibadettir, küçük harfle yazmak dalginlik degilse, acziyet ve kabahattir. Siirin içerigi hiç fena degil, doymadim ama lezzet aldim, vesselam.
Türk'ü Türk yapan puntolar değildir Türk'ü büyük yapan tarihi gerçeklerdir "Gömelim gel seni tarihe”desem, sığmazsın." Kendimizi dev aynasında görmeden gururlanalım..saygı ile...
ihlaslı ve de duyarlılık dolu asil yürek sesiydi... orta doğuda sulh istemiyorlar efendim... çok akıllı olmak zorundayız. Allah Türk ve İslam aleminin yardımcısı olsun...tebrikler ve saygılarımla.
Duyarlı bir yüreğin manevi aşkla yazılan
Mükemmel şiirini beğenerek okudum
Saygılar selamlar