Gönül borcu Ekmek derdi vardiya Evlat derdim çok, ağrıdı solum Bu kabri aştık ki bellidir yolum Yoruldum artık tutmuyor kolum Yokluğun hem ayrılık hem ölüm
Ölüm hepimizin çağrısı biteviye
Yeme kızım yeme ___________yetim malını Son pişmanlık ___________fena kırar dalını
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
baba olmak 3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
baba olmak 3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
işte bir babanın çocuklarına vereceği en büyük hediye bu olmalı sevgi ile anlatımı ve anlam dolu olan bu yürek sesinizi alkışlıyorum hocam selam ve saygılarımla..
Anlatmak istediklerini o güzel kurgusu ve berrak bir dille babanın oğluna nasihatı şekliyle okuyanına da geçiren,duygusuyla akıcılığıyla övgülere şayan güzel bir şiir okuttunuz bizlere..Kaleminize yüreğinize sağlık değerli dost..Yürekten kutluyorum..
Evet...çok güzel bir serbest şiir...Nasihat...vasiyet. İçerik ve işlenişi harika,Dizeler imrenilecek kurguda. Anlamlı ve güzel bir eser.Kutlarım emeğinizi esenlik dileklerimle,sevgiyle.
Değerli dost, nasihat veya vasiyet gibiydi şiir. Bir şarkının güftesi gibiydi aynı zamanda. Çok güzel olmuş dost. Anlam ve anlatış muhteşemdi. Kutluyorum sizi yürekten.
Kutlarım değerli dost!Baba olmak çok büyük sorumluluk isteyen bir mücadele ...Babam geldi aklıma !Bne babayım baba demişti ona bir konuda akıl vermeye kalkınca.Ve sözkonusu kardeşi bile olsa insanın en doğrusunu baba bilir miş meğer !Sevgilerimle...
Şiir değil hayatın ta kendisi.
Nasihatten alan aldı.
Kaleminize sağlık.
BABA YÜREĞİ PAS TUTMASIN Üstadım.....