Nasıl başlamıştı? Okul bahçesinde, Ben yalnız, sen ise üç çiçek arasında bir papatya, İyneli çam ağaçlarının altında, yalnız olunca ben, bakışımda yalnız sanaydı.. Farkında değildin sana damla damla aktığımın, Gözlerin takılmıyordu gölgedeki hayranlığıma, Sen ritmini almış laylaylom, ben ise dizgin bir avare.. Saat geçti de ben geçemedim aklından.
* Ogünden sonra ! Onlarca geceye senle başlamıştım! Gündüze mahmur sersemlikle uyansam da, Sana amade kelimeler birikmişti,
* Hani karşılaştık ya koridorda, kalabalık arasında omuz vuruşumla, Dönüpde ‘aptall’ diye ilk sözcüğünle şapşallaşmıştım, ‘Şöyle bir gelsene’ diyerek, elini ilk tutuşumdu gönlüme ipotek koyuşun, Farketmiştim, farketmediğin sızımı, umursamadığın umrumu, Duvar kenarlarında, iyneli çınar altında buluşmaktı elini ilk tutuşum..
* Hani karşılaşıyorduk ya, kantinde, bahçede, değildi tesadüf bal gibi tevâfukdu.. Bakışlarımdan gözlerini kaçırıyor, mahcubiyetime tebessüm atıyordun, İki cümle konuşmak, beş dakika da olsa buluşmaktı umrunda olmayan umurum, Benim olman için, senin olma çırpınışlarıydı bütün çabalarım.. Senden duymaktı, yada papatya çiçeğine sormaktı sevdiğini, sevmediğini.. Öyleydi işte zorbeyin kızı..
* Hatırlıyorsun ya, sana ilk baktığım iyneli çınar altındaydın ya, ilk defa, Koşar adımlarla gelmiştim, mahcup, mahsun kızarıklığında, Nerden geldiyse aklıma? iyneli çamdan bir dal koparışımı hatırlıyorsun ya, Sessizce içimden ‘’seviyor mu, sevmiyor mu’’ sorusu açmıştım iyneli çınara, Çınar dalından iyneler düştükçe yere, sen kalıyordun bana, Sen doluyordun yarınlarıma, Son çam dalı iynesiyle aynı anda dilinden dökülen ‘seviyor’ yok mu? Ah zorbeyin kızı ah.. ohh dedirttiniz ya bana… Hatırlıyorsun değil mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zorbeyin Kızı..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zorbeyin Kızı..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Kardeşim, edebiyatdefteri.com'un saygın kalemi sayın: Taha Yasin Gülbeyaz 👏,
Vurgulu betimlemeleri ve akıcı metniyle serbest bir şiirin nasıl yazılması gerektiğine verilecek güzel bir cevap.Yoğun duygu altında ustalıkla kaleme alınmış. Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
Hatırlıyorsun değil mi?
Gönül kaleminize sağlık hocam şiirli geceler