Sen yeter ki sevmeyi bil, Sığınmayı, teslim olmayı, Güvenmeyi, sadık kalmayı bil, Vefayı, sabır göstermeyi, Şefkati, canda can kalmayı bil.
Sen yeter ki gururu bırak, Öfkeyi, kırgınlığı at sarılmaya bak, Kendini aşka, aşkı tatmaya bırak, Bembeyaz umutlara, tozpembe hayallere bak, Sahip olmaya, sahiplenmeye bırak.
Sen yeter ki elif gibi kalmayı bil, Dosdoğru, şipsevdi olmayı, Günahsız, yalansız kalmayı bil, Koklamayı, ellerinde yüceltmeyi, Ölmeyi, ölürken yaşatmayı bil,
Sen yeter ki kahretmeyi bırak, Unutmayı, üşütmeyi at ısıtmaya bak, Kendini inanca, nurun dehlizlerine bırak, Kutlu geleceğe, ebedi sonsuzluğa bak, Abad kalmaya, dildâr olmaya bak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kahretme..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kahretme..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayata küsmenin ve kendini zora sokmanın anlamsızlığı anlatılmış şiirde. Güzel harika bir eser çıkmış ortaya. Kutarım sizi dost. Yüreğine gönlüne sağlık.
Konusuyla,kurgu ve duygusuyla,akıcılığıyla severek okuduğum çok güzel bir şiirdi Üstadım..Kaleminize yüreğinize sağlık..Canı gönülden kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
Sen yeter ki kahretmeyi bırak, Unutmayı, üşütmeyi at ısıtmaya bak, Kendini inanca, nurun dehlizlerine bırak, Kutlu geleceğe, ebedi sonsuzluğa bak, Abad kalmaya, dildâr olmaya bak. Gönül kaleminize sağlık hocam şiirli geceler
gerisi yalan
gerisi balon
gerisi kolon