Kader, talih kaçınılmaz muamma, Biri rahmani diğeri şeytani, yoktur mekanı, Kul düşünce cenine Rabbim yazar kaderi, Gelince dünyaya şeytan musallattır talihe.
Biri imtihan diğeri ihtimaldir hayatta. Biri şükrü diğeri sabrı hatırlatır insana.
Elin tutmaz kaderi, gözün görmez talihi, Bahara erdiğin gibi kışa da gireceksin belli, Tesadüf olamaz, yaşayacaksın hem hayrı, hem de kahrı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kader..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kader..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin olduğu yerde her güzellik vardır Her güzelliğin olduğu yerde şiir vardır, Yaşam bitmez şiirdir, şiirde hayat vardır Şiiri doğuran aşktır, şiirin anası aşktır. ---- 25.04.1960 - İslahiye
İnsana nimettir güzellik, hamd etmeli kaybolmasın, Kötülük lanet şeytandandır, sabret ki eriyip yok olsun..
Kalemin daim olsun üstadım.Evet,talih devamlı gülmez yüze,dunya merdiven misali kimi çıkarken kimi iner! Yazan kalemi kutluyorum.Selam,sevgi ve saygımla.
Çok güzel bir şiir kaleme almışsınız. Okunması , üzerinde düşünülmesi ve ilham alınması gereken bir şiir. Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
Bazen kader insanı öyle bir çizgiye getirir ki, sadece şunu diyebilirsin; "Neredeeeen, Nereye..." Olmaz dediklerimiz olur, yapmam dediklerimizi yaparız
Kadere dair güzeldi manidardı dizeler,ama ne yazıldıysa onu görüyoruz göreceğiz de...
hepimizin bir kader çizgisi var,önceden belirlenmiş.ama çeşitli seçenekler de sunulmuş insana,bu seçenekleri değerlendirmek de bizim elimiz de,akıl,mantık ve iradenin bahşedilme sebebi de bu bizlere.. çok güzel anlatmışsınız..yüreğinize sağlık...
Şiirin olduğu yerde her güzellik vardır
Her güzelliğin olduğu yerde şiir vardır,
Yaşam bitmez şiirdir, şiirde hayat vardır
Şiiri doğuran aşktır, şiirin anası aşktır.
---- 25.04.1960 - İslahiye
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ – İstanbul