Derin bir nefes alırsın hani çekersin içini Islatırsın avucunda ekmek arası gözlerini Hangi cevap avuturdu ki sessizliğimi Bir çocuk olsaydım belki sustururmuydum içimdekini Ve adın her söylendiğinde Sökebilirmiydim buz gibi soğuk dikenlerini Sen hiç hissettin mi ölümün soğuk nefesini
Ben aklımdan bile çok daha yakındım ona Ruhum için deli rüzgarlar bırakılmıştı ardıma Ve yine viraneydi, arapsaçıydı adı, acıydı Lanet olsun ki Yaşamak için melekler mi gerekliydi Hadi gel de tatlandır biraz Boş versene… Şeytani bakışlar görüyorum şimdi.
Gün batarken güneşi gördüm gözlerimde Ara ara soğuk ve griyim bir akşam üstünde Gece yakın, iteliyorum karanlığı uçurumdan aşağıya Düşüyor yıldızlar toplayan toplayana Boş ver.. Her yağmurda beni hatırla.
Bir ismin, bir de gidişin kaldı geriye Namusuzca sözler ağladı şiirlerin tam kalbinde Söküp atsaydım ki keşke, cümle cümle denize Ah nerede, dalga dalga geliyorlar üzerime
Özledim penceremde deli kuşların dillenişini Unuttum çayların sevgi dolu demlenişini Hatırladıkça suretsiz hain gözlerini Yarama tuz basıyorlar şimdi.
Vur desen vurmazdı bu kadar hayat Yak desen yakmazdı ki Sen gibisi gelmedikçe bu dünyaya Kır desen kırmazdı kolllarımı.
Yaradan ki sövdürmüyor kızdırmıyor bahtıma Kalbim ise gidemiyor çıplak yollarına Ve şimdi her sabah bir ayna al karşına Her bakışta beni hatırla
… HER BAKIŞTA BENİ HATIRLA – Mert Zafer Cansever – Mawish Şiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her Bakışta Beni Hatırla şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her Bakışta Beni Hatırla şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beğendim...