Kan ter içinde uyanıyorum bir kâbustan Çocukluğumun elinden tutup getiriyor bir abla Göz göze geliyoruz çocukla, tanımıyorum! Pikapta Müzeyyen abla cızırdıyor gür sesi ile “Kimseye etmem şikâyet, ağlarım ben halime”
Yere bassam pislik Ayaklarım boka batıyor Göğe baksam Simsiyahbulutlar Üzerime kurşun yağıyor! Çığlık atıyorum var gücümle Kimse duymuyor!
Çocukluğumu getiren ablaya bakıyorum Yok olmuş! Baş başa kalıyoruz çocukla… Yine göz göze geliyoruz Yine tanıyamıyorum! “Annen kim senin?” diyorum usulca Gözlerinden iki damla düşüyor ayaklarıma!
Bir şiirin içinden akıp geliveren Hüzün kadar durağan Mutluluk kadar Ümitli olmak istiyorum şimdi
Yorgun akşamları dizimde uyutmak Ninniler söylemek Ve bir anne şefkatiyle Karşılamak istiyorum tanyerini
Ölmüş bir yazarın kaleminden yaşamı hatmetmeyi Irksız bir sevdayı kucaklamayı Ve coğrafyasız bir tarihi yazmayı Ne çok istiyor benliğim, kalemim…
Sonra çıkıp geliveriyor ansızın bir kurbağa Ayaklarımın dibine! Gözlerimi kapatıp, açıyorum Onu prens olarak göremiyorum Ama onu yine de sevebiliyorum!
Bir şiirin içinden akıp geliveren Hüzün kadar durağan Mutluluk kadar Ümitli olmak istiyorum şimdi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Kâbusun İçinden Çıkıp Gelen Şiir... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Kâbusun İçinden Çıkıp Gelen Şiir... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu sabah çok zor çıktım yataktan. evden çıkmak ihtimal dahilinde bile değildi zaten. bir şey söylemek istedim. bir cümle kurayım, iyi gelsin. bir cümle kurayım, hiç olmazsa içimdekini dökeyim. yok. bulamadım. saatler sonra "kimseye etmem şikayet, ağlarım ben halime" diye mırıldanırken buldum kendimi evin bir köşesinde. bu sabahın nihayet bulunmuş cümlesiydi bu cümle. şimdi şiiri okuyunca..
ve bi de
"Yorgun akşamları dizimde uyutmak Ninniler söylemek Ve bir anne şefkatiyle Karşılamak istiyorum tanyerini"
Şiirlerinizi okumak haz veriyor.
duygusunu kurgusunu sanki yaşar gibi.
yine güzel,yine mükemmel,yine müstesna size layik .
saygılarımla.