Onbeşinde bir kız salınışlarım Yetmişinde bir nine varken içimde Ah benim bu gel-git hallerim! Rihteri düşük, etkisi büyük depremlerim! Yağmurlar diyorum, ne çok yağıyor bu ara? Ne çok ıslatıyor kimliğimizi! Rüzgârın da hiç bitmiyor şarkıları…
Bir delikanlı edasıyla kafa tutuyor artık oğlum bana! Ah benim dudakları gül bahçesi bebeğim Karanfil kokuşlum, yüreğim! Sevdiceğim…
Kedileri en çok seviyor Bu köpek gibi sadık benliğim!
Niyesini sorgularken Nasılında buluyorum hep nedensizliğimi niçinlerimin! Fragmanlarını daha önceden izlemiş olduğum Bir korku filmi hayat! Yine de nerede ve nasıl öleceğimi kestiremiyorum Heyhat!
Binsekizyüzlü yıllardan çıkıp gelen Bir leydi bakıyor gözlerime Dudak kıvırıyor ikibinli yılların bıçkın serserisi Aynadan diğer ben’e!
Polonya’lı bir çocuk ellerini ovuşturuyor Yırtık ceketinin içinde… Bir adamın sakalları buz tutmuş Moskova’da Elleri kelepçede!
Ah benim haritasına bir kendimi sığdıramadığım beynim! Kavislerini çiziyor parmaklarım yüreğimin… Damar yollarımı kapatıyor bir hemşire! Bir doktor bağırıyor derin ve karanlık bir holden, Uzun ve ince… Eks!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eks! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eks! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler,
sevgilerimle..