Güvensiz kalplerimizi, karaktersiz insanlara borçluyuz.
_ en dayanılmazı bir gün biteceğini bilmeden çekmek acıları
uluyor acılar çevremde ve hıçkırıyor, kırıyor çığlığımı; görüyorum yenilginin dayanılmaz hafifliğini ve topluyorum kederlerin kolaylığını kaderden ve hiç yorulmadan ya da yok olmamasını taassubun.
_ gökten üç elma düştü üç kör gibi
biri sarılmış ötekine, öteki uzatıyor kolunu; diğeri içindeki yaralara yalvaran, suskun ve sarmaş dolaş; bir yığın acılar içinde.
_ kırk satır yoksulun öfkesi bir yanardağ ateşi gibi
dikkat et yeni güçlülere ve seni seven herkese; acısını şimdiden yaşadığım bir günde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şişedeki cin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şişedeki cin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz kadar, hikayesi bölümünde zikrettiğiniz vecize de muhteşem olmuş. Beğenerek ve etkili kaleminize saygı duyarak okudum. Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun efendim. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Beğendim...
Kutlarım…
................................................... Saygı ve Selamlar