kazanmak zorunda olduğumuz son maç bu berabere kalanın canı çıkacak mağlubiyet mi aklına bile getirme..
bu maçta hakem yok sevgili adalet yok acıyanın acınası haline merhamet etmek yerine alkış tutacak seyirciler olacak tribünde onlara göre hava hoş hoş, bundan bize ne
iyi dinle sevgilim gözlerimin içine bak şimdi önümüzdeki maçlara bakmak gibisinden bir cümlemiz olmayacak son düdük çaldığında
haydaaa
maçta hakem yoktu değil mi...
.......
neyse unut son dediğimi tüm çabam seni motive etmek içindi
hah buyur burdan yak tılsım mılsım hak getire şimdi
tamam işimiz çok zor işte
rakip güçlü ve dişli ve muhtemeldir ki şans onlardan yana olacak yine
bu arada
şeytanın bacağını kırmak yerine yok etmeliyiz bu defa zira kırık bacağıyla daha asabi olup acayip şeyler yapıyor biliyorsun
maç başladı sevgilim kımılda biraz üstün beyaz olsun ben siyah
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
deplasman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
deplasman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne bilim öyle düşündüm işte:)) uyanık ağzımda laf alacan kendınce değilmi ? yok yok kardeşim sen kendine iyi bak ben bi ara seni yemeye davet edecem.e ma sen ciyer severmisın:)))
Sahi matematik niye dört işlem Ya da niye delpasman pardon deplasman Ha bu arada Deplasman da mac tatil olmaz biline :) Tabana kuvvet Gerisini hak getire..
a haa.. zorlu iklim koşulları gerek demek ki.. kış lastikleri ve çekme halat geldi aklıma..acaba diyorum buna dair bişeyler karalanabilir mi.. evet evet neden olmasın. :)
maç, kendi evinde oynayan için tatil edilebiliyorsa eğer karşı takım için de deplasmanda tatil edilmiş olmaz mı ??.. gerçi epeydir maçlarla aram yok.. ama yeni bir şey öğrenmiş oldum böylelikle :)