Muhayyer bestesiyle dökülürken her damla Senelerin yükünü bu kadar hissetmedi Taşmaya az kalmıştı etrafa baktı gamla Perdeler kapanacak bitecekti komedi. Gök kızıla dönerken soğudu birden hava Belki yardım bekledi iç çekti eski kova.
Çoktan uçmuştu bahar delip de geçmişti yaz Dökülen yapraklarla erişmişti hazana İçini titretmişti zamanla vuran ayaz Kader budur demişti düşmeden su-i Zan’a. Tekmelenmiş dövülmüş hali beter olmuştu Damlalar biriktikçe biraz daha dolmuştu.
Bir tufan olacaktı yaşlı kova taşınca Arşı sele verecek dağları yıkacaktı Zehirli sabır gülü bulutları aşınca Kapıları kapatıp evinden çıkacaktı. Büyüdükçe büyüdü halkalar titreyerek Taşmasın diye artık çeşmeyi kırmak gerek.
Bir mucize bekliyor umutla yaşlı kova Ey kalem, yeniden yaz! Düşmeden yüce dava…
Not: şimdi bazıları eski bir kovaya yazmış kadın diyecek ve küçümseyecekler. Onlar anlamıyorlarsa benim sorunum değil de küçük bir hatırlatma yapayım yine de kova burcuyum, kendimi anlattım sadece.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eski Kova şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eski Kova şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık Sevgili Afet İnce Kırat (Yüreği gürlek insan) ablacım çok teşekkür ederim sağolun. Not.Sizi küçümseyen insanın ben ancak zekasından şüphe ederim. Sağlıcakla kalın değerli insan.