Aman yapma Azrail acelen nedir böyle Cennetteki huriler yetmez mi oldu söyle Çoğunu unutmuşsun bir dolaşıver şöyle Daha yeni yetmeyim yaşlanınca gelirim Kutupta sıcaklardan haşlanınca gelirim Neyzen’in şiiriyle taşlanınca gelirim.
Gece fazla uzundu daha olmadı sabah Gün mü gördüm yıllardır yazık bana da günah Yapacak çok işim var çizdim bir kez güzergâh Almadığım bilete para çıkar gelirim Adaleti kodese belki tıkar gelirim Gezmekten eğlenmekten elbet bıkar gelirim.
Aman etme Azrail boştur gönlümün tası Neden bana dadandın kalmadı mı başkası Sakın gitme diyor bak alnımın haritası Senelerin izleri silinince gelirim Şair diye dünyaca bilinince gelirim Şer aklıyla ülkemiz dilinince gelirim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şimdi Değil Azrail şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şimdi Değil Azrail şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öyle olmamasını dileyerek son mısraa koydum. ülkem zarar görecekse zaten yaşamanın bir anlamı yok. kim olduğuna gelince herkesin kendine göre bir düşüncesi vardır bu konuda. zaten başım beladan kurtulmuyor bir de bununla uğraşmayayım. saygılar.
Yüreğine sağlık canım ablam benim. Bana tokat atsan ben yine senin ellerinden öperim. Sana o kadar saygılıyım. Senin durüstlüğüne o kadar inanıyorum. Selamlar