Hiç bana sorma, bakma öylece yüzüme Bayramlar, ardarda dizilmiş girmiş kolkola Neşesi yok sevinci buruk Divit hokkasında karanfil Geceye benzer bütün renkler, çocuklarïn yüzü Dağların rengi mor, ala benzer Yaşlanmış buruşmuş deri, teklemekte kalp kapakçığı Baypays geçirmekte her dal.
Dalından kopan meyvelerin, organik sayılıyor Kurtlusu, yamuğu, çürüğü. Sözümona: haritalar çarpılıyor. Kuzeyden güneye Doğudan batıya medeniyetin doğuşu doğusu batısı Beşiği anadoluda üstüne üstlük her türlü dert her kumar Boğulmuş başı bozulmuş dağlar, akan ırmaklar Boğulmuş bir bardak suda.
Erenler, evliyalar hacılar hocalar Artist takımı, köy kabilesi, kenar mahalleli, şehir statüsü Ve kendini yüksek gören elit tabaka Çekmiş altına son model bir araba evi villa Avemelerde lisanslı ürünler kırla Ve aynılarï cuma pazarında yirmi lira.
İnsan oğlunun urbasıyla ölçüp biçen bir sistem Kitabı koltuğunda ölen şair takımları Göçüp gittiler hiç bir şeyi bu dünyada düzeltemeden Bencileyin garip binlerce kitap ölüyor darağacında Neresi otuz ağustos günün Neresi kurban bayramı Satırında duygular yağmalanıyor ışıklar solgun Boğazında düğümler noktalanıyor Takılıp kalınca sonsuz karanlıklara gözlerin.
Kah üzüm tanesi atıştırırken, kah kavun keserken geçen ağustos Ergen spartekusun gece lambası ışığında Fare tıklarken ölüyor elinde gün Sebebin sebebsizliğin yağmalandığı Ya hep ya hiç iç örgüsü: Treyleybüs, otobüs, metro, hususi vasayit, taksi Hepsinden bir parça bulutlar geçiyor göklerden Artısï eksisi hasılï boş dünya Pek çok düştü bu aralar gözümden..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İç noktası, hiç noktası: şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İç noktası, hiç noktası: şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık şairem ..Huzurla Birlik ve Beraberlikle Nice Güzel Bayramlara Uçsun Barış güvercinlerimiz. Eski Bayramlar gibi olmasa da o günlerde ki Sevinçleri yüreğinizin hatırlaması dileğimle Sağlıklı Mutlu Huzurlu Barış içinde Sevdik ve Sevenlerinizle birlikte geçecek nice Bayramlar diliyorum
... Kah üzüm tanesi atıştırırken, kah kavun keserken geçen ağustos Ergen spartekusun gece lambası ışığında Fare tıklarken ölüyor elinde gün ... Nurten Ak Aygen 30.08.2017 ....harikaydı şiiriniz, dosta sunulan dosttan mısralar olsa da acı umutlar Bayram şekeri Güzel günler, bayramlar.. Gelirler.. inşaAllah. ...güzel şiirinizi ve de yüreğinizi tebrik eder esenlikler dilerim.
Hayat böyle işte artık bayramları bile hüzünsüz kutlayamayaz olduk sevinçlerimiz,hüzünlerin içinde kaybolup gitti. güzel analizler yapmışsınız yüreğinize sağlık hayırlı bayramlar hocam saygılar selamlar
Uçsun Barış güvercinlerimiz.
Eski Bayramlar gibi olmasa da o günlerde ki Sevinçleri yüreğinizin hatırlaması dileğimle
Sağlıklı Mutlu Huzurlu Barış içinde Sevdik ve Sevenlerinizle
birlikte geçecek nice Bayramlar diliyorum
Sevgimle