Sana olan efkarım bağrımda filizlenmiş, Eli sarıp kollama beni sardığınla kal, Kirlettiğin yüreğin sevgimle temizlenmiş, Sakın elleri vurma beni vurduğunla kal.
Namerdim af edersem unuttu sanır belki, Bunu ben öldürdüm der kabrimi tanır belki, Mezarımın taşından yüzü utanır belki, Ellerde sefa sürme bende sürdüğünle kal.
Neler bıraktın deme bıraktığım sendedir, Al çoğu senin olsun kalanı da bendedir, Gönül yaramın artık acısı bedendedir, Sevip murada erme bende erdiğinle kal.
Ne aşkta ne sevgide ne sende gözüm kaldı Ne yakacak ateşim ne kor ne közüm kaldı Kulak ver dinle beni bir iki sözüm kaldı Elde günyüzü görme bende gördüğünle kal.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENDE GÖRDÜĞÜNLE KAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENDE GÖRDÜĞÜNLE KAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sitemli ve efkarlı mısralar şair şiirini yazar amma o şiirde kendisini bulanındır şiir ve bu şiirin mısralarında daldım gittim. ne denir ki... eyvallah üstadım
Kutlarım...
____________________________Saygı ve Selamlar..