günlerin sadece iyisi değil kötüsü de bizim olsun ki tek günümüz geçmesin ayrı gayrı
ben senin içini dışını saçının telinden ayağındaki tırnağa kadar etinden tut kemiğine kadar bak kollarımı açıyorum şimdi işte taaa bu kadar seviyorken sanma ki bendeki sen bana yeter
derdim, derdini dert olur diye dert edip kendine kendi derdinle dertlenmen olur bilesin
tamam tekerleme gibi oldu bu
yani mutluluk diyorum.. eksik kalır gülen yüzünle yüzüme dönüp gül yüzünü saklaman olurdu dört duvara yüzündeki hüznünü
afedersin bu da öyle oldu
ya aşkım acayip uykum var yarı baygın bir kalemin iğreti ucuyla yazıyorum sana.. bağışla
kısacası her şeyim ol istiyorum her şeyimle seninken böyle benim ol istiyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yerden göğe kadar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yerden göğe kadar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saat üç yönünde:)) Aslında küskün değil hiç bir şeye sadece ne olacak bu insanların bu dünyanın hali diye derin düşüncelere dalmış gibi daha çok. O düşündükçe de ay'dan bal damlıyor:) İyi güldüm sabah sabah:))
Profil resminde bir ay var doğru ve ayın üstünde oturan başını dizlerine koymuş siyah saçlı bir bayan var.Ara sıra dünyaya ayın üstünden bakmak hoşuma gidiyor:)
O damlayanlar da bal değil ,bu sıcaklarda sanırım ay da erimeye başladı yavaş yavaş:) Ben bile buharlaşmaya başlicam yakında sıcaktan.
ya aşkım acayip uykum var yarı baygın bir kalemin iğreti ucuyla yazıyorum sana.. bağışla
Şu anda da uyku moduna giriyorum ya, şiir yazmadığımı hatırlıyor, sayfama girmek istiyorum. Dizeleriniz beni anlattı. Şiir yazarken uyuklayıp, ne yazıyordum diye baktığım oldu. Bu durumu beğenmiyorum tabii.
akşam üstü..bilhassa ikindi sonrası bir ağırlık çöküyor.. işyerinde ise işlerin hafiflediği zamanlar.. yani yazmak için müsait..uyku ise davetsiz misafir diyeyim.. iki satır yazıp üçüncüde gözler gidince dağıldığımı anladım..
aslında kestirmeden bitirmek istedim yazıyı.. o söz de öylelikle çıkmış oldu
vay vay vay şu şiire ve yürek sesine karşılık gelmezse, hemen kaçırıyoruz şairim. Sana yardım ve yataklık yapmaktan gurur duyarım :):) çok beğendim, hele tekerleme diye tabir ettiğin kısımlar yok mu, o kısımlar. Muazzam. Eyvallah değerli şair, eksik olma lütfen. Saygılar - Selamlar..
insan sevmeyi öğreniyor zamanla.. düşe kalka bata çıka bir yokuşta.. sonra öğrendikleriyle yalnızlaşıyor ayrılıkta.. ve gün geliyor o koca virgülün eğildiği yerden tutuyor bir sıcak el.. gülen yüz.. seven bir kalp
teşekkür ederim.. yardım ve yataklık için ayrıca teşekkür :)
Oyyy :) insallah sizin olur herseyi ile ne guzel hayalleriniz var Fransiz sairim eminim.olur boyle bir seveni ve sairligi yanisira siir diliyle kim.istemez ki boyle sevgiliyi Kiskanilasi dizeler yine.
Esen kal
Vuslâtı kelam tarafından 7/3/2017 8:31:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eminim olacaktır değerli şairim, böyle bir yürek sesine kayıtsız kalmak imkansız diye düşünüyorum. Hem şiiriniz anlatım noktasında gayet yapıcı ve iç açıcıydı efendim. Gerçek anlamda açık sözlü olmak yada içinden geldiği gibi konuşmak, yazmak buna denir. Daha iyi bir örmek olamaz. Yüreğinin güzelliği eksik olmasın değerli dostum, nicelerine. Saygılar, selamlar efendim..
Kutlarım…
……......................................Saygı ve Selamlar...