Taşlara bakmaktan geliyorduk iri kıyım sahilin tam orta yerinde ayağımıza batan birkaç parça hariç o kadar çoktu ki taşlar,şaşırdı ben yani şaşırdım seslenmişti ortasında konuşmamızın adsız bir çiçek
yalnız sana yazıyorum bu şiiri bütün her şeyimi kaybettim nihayet ben de mahvoldum önceden vardım hatta üstümde ağır bir toprak taşlardan bozma ben adsız bir çiçek
’’hep aynı sigarayı içmekten sıkıldım’’ diyerek bana sesleniyor yine bu adam utanması da yokmuş gibi eziyor taşları sahilin üstünde ayakları da mı acımıyor bu itin neyse ki görmedi beni aman görmesin dedi son kez adsız çiçek.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adsız çiçek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adsız çiçek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Büyükler neden mi büyüktür? Biz, dizlerimizin üstüne çökmüşüz de ondan. Artık ayağa kalkalım! ...............................................................................................Stirnera..
................................................................... Saygı ve Selamlar..
...............................................................................................Stirnera..
................................................................... Saygı ve Selamlar..