(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİBİYİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİBİYİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya çok kızmışsınız ya da patlamadan bir şeyler söyleyeyim demişsiniz... Belki de her kıtanın sonunda ki kısım gibi anlatılan hikaye de akılsız yerine konmuşsunuz. Belki de hiçbiri değil onca şey yaptım durum bu demek için kaleme alınmış ya da hiçbiri... Her yönden bir duygu yüklenilebilir esere. Ama sözlerin kuvveti tartışılmaz. Tebriklerimle Saygılarımla İsmail Yılmaz
Sayfasının müdavimi olduğum değerli dost kalem. Zahmet edip sayfama yaptığınız bu güzel ziyaret ve değer katan yorumunuz için şahsınıza ne kadar teşekkür etsem azdır. Ancak neşteri doğru yere vurduğunuz kesin. Sağolun varolun renk kattınız. Eksik olmayın.
Sayfasının müdavimi olduğum değerli dost, yaptığınız ziyaret ve yorum beni ziyadesiyle onurlandırdı. Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür eder saygılar sunarım.
Yok yok. Bu işin tarzı olmaz. Şiir herkes içindir. Ayrıca ustamın benim için söyledikleri emirdir. Sizi ve şiirlerinizdeki üslubunuzu çok beğeniyorum beğenerek de okurum. Yine geçmişe dönerde şiirlerime yapılan yorumlarda ustalarımın kulağımı çekmesine hiç sesim çıkmamıştır. Çıkmaz da. Siz benim hatamı gördüğünüz yerde yapıştırın silleyi. Gıkım çıkmaz merak etmeyin. Ustadan ders almak öyle kolay değil bilirim ben usta çırak ilişkisini. Ellerinizden öperim.
BİRAZ MAHCUP OLDUĞUMU SÖYLESEM UMARIM SİZİ ÜZMÜŞ OLMAM. Keşke tarzınıza müdahale etmiş olmasaydım...ben direk eleştrimi her şaire yapman, sadece sevdiklerim ve nazlanabileceklerim hariç...şu anda sabit ayaklı bir şiir olmuş, kurallı şiir olmuş ama tarzınıza müdahale etmemem gerekirdi. çok özür diliyorum...affınıza sığınıyorum...sizi tarzınızla okumak mutlaka en güzelidir...selam ve saygılarımı sunuyorum.
Ayrıca sayfama uğrayıp yaptığınız güzel değerlendirme ve kulak çekme hareketiniz için şahsınıza ne kadar teşekkür etsem azdır. Sizin gibi Ustalar daima var olsun.
Değerli ustam dediğinizi yapmaya çalıştım. Umarım olmuştur. Ben şiiri kalıplarda ancak birazda serbest bırakarak yazmayı seviyorum. Ancak Usta dedikten sonra iş değişir. Daha doğrusu ben biraz garip akımcıyım. Ama sayenizde tam bir hececi olup çıkacağm. Bu benim için bir kayıp olmaz onur olur.