(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOST şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOST şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostluklar kalıcı olabiliyor da dostlar malesef olamıyor.Kaleminize yüreğinize sağlık hocam gönlünüzün mürekkebi kurumasın. Selam sevgi ve saygılarımla
Sayfasının müdavimi olduğum, yazdığı şiirlerde vuruculuğu eksik olmayan değerli şair, muhterem dost. Sayfama yaptığınız bu güzel ziyaret ve yorumunuz için teşekkür eder saygılar sunarım.
Estağfurullah; Baş tacı olmak kim , ben kim. Olsa olsa hızlı kalem çekişleri ve yaralara neşter vuruşlarıyla ancak siz baştacı olursunuz. Baştacı olmak siz ve sizin gibi değerli şairlerin hakkıdır. Yine de teveccühünüz için çok teşekkür eder saygılar sunarım. Mahçup ettiniz efendim.
Sayfasının müdavimi olduğum dost kalem. Zahmet edip sayfama yaptığınız bu güzel ziyaret ve yorumlarınız için çok teşekkür eder saygılar sunarım. Renk kattınız eksik olmayın efendim.
Zaman yazılı mı görünen tende? Öyle gideceğiz vade bitende, Yine aynen deriz, sen veya ben de, Çıkmış omuzlara haber vermeden; diyerek destekliyor, tebrik ediyorum. Selam ve saygılar.
Değerli dost Sayfama yaptığınız bu güzel ziyaret , yorumunuz ve şiiriniz için şahsınıza çok teşekkür eder saygılar sunarım. Renk kattınız eksik olmayın.
Külli nefsün zaikatül mevt...Allah rahmet eylesin sırasını savmış, "her nefis ölümü tadacaktır" diyor zaten Yaradan...şiir çok çok güzeldi. tebrikler ve saygılarımla...
Kalemdeki ustalığından feyiz aldığım değerli dost kalem , kıymetli ustam. Sayfama uğrayıp yaptığınız güzel yorum ve ziyaretiniz için şahsınıza çok teşekkür eder saygılar sunarım. Renk kattınız efendim. Eksik olmayın saygılarımla.
"Dostu" kaybetmenin hüznü yansımış mısralara. Gerçek dostlukların değeri, dost kaybedilince belli olur. Dost, dostunu kaybedince gerçekten üzülür. Çünkü gerçek dostun yeri hiç bir şeyle dolmaz. Anlamlı ve güzel dizelerdi. Tebrik eder, saygılar sunarım...
Şiirin güzelini beğenmek ve paylaşmak övünç vermekte…
Kutlarım…
……………………………………. Saygı ve Selamlar..