Okuduğunuz şiir 30.5.2017 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Taziye...
alınan z raporlarına sığmazdı sızıyla biten günler, yok oluşun tarumar saçlarını tarayamaz ki var oluş denilen k’ayıp zaman...
kim nerede ölmüş? ne bilsin ki gassal! o sadece akıtır kirini kırk tas suyla, arınır sanırsın ya, aldanmak işte orada başlar!
vur kendini kentin betondan kaldırımlarına, çiğnesin seni, ezsin bilmediğin ayaklar! ah de içinden sonra ahh! tozunu özle sefil kasabanın yoksul yollarının.. kıvırcık saçlı bir kız çocuğu düşsün yadından yamacına... diz kapaklarından doğursun seni yeniden, olmadı leylek getirsin, var anana selam söyle bir masalın içinden...
sonra tosla bohem bir şaire hızla! soluğun içine kaçsın, yerin yedi kat göğünden izle kendini yerin yedi kat dibine kadar! ruhunun seyrüseferidir bu bedenine, işte o noktada ağlayacaksın...
çıldırdım bir filmin içinde, bir romanda kayboldum, bilboardlardan topladım yüzsüzlüğümü, aynalara çarptım şizofren yanımı, çemkirdim bir it gibi duvarlara! soluğuma karışan aşk kokusunu hohladım avuçlarıma, hohladım camlara, hohh hohh hohhhh! buz tuttu avuçlarım, camlar puslu, gözlerim buğulu, aşk efsunlu, bu hayat yordu,
çekilin önümden, yaşamın virajını alamıyorum, çarpacağım kendime! kendime çarpacağım! biraz ağlamaklı, biraz gururlu, kaybettim içimdeki beni! başım sağ olsun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Taziye... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Taziye... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorgun bir ömrün hikayesi bu şiir, Yılmış biraz hayattan, sancısı kendi içinde gizlenmiş de olsa dirayeti ile hakim yine hayata, yaşama... Nefes almaya devam demiş sanki inatla...
Güne düşen bu serbest eser gerçekten bir yorgunluğun eseri. Şu vurdumduymaz dünyada o yorgun ruh hali kimde yok ki? Çok güzel bir duygu dökümüydü. Tebrik ediyorum; selamlarımla.
sonra tosla bohem bir şaire hızla! soluğun içine kaçsın, yerin yedi kat göğünden izle kendini yerin yedi kat dibine kadar! ruhunun seyrüseferidir bu bedenine, işte o noktada ağlayacaksın...
Çok beğendim dizelerinizi.Kutladım emeğinizi saygıyla.
Yılmış biraz hayattan, sancısı kendi içinde gizlenmiş de olsa dirayeti ile hakim yine hayata, yaşama... Nefes almaya devam demiş sanki inatla...