(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖRÜNÜR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖRÜNÜR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hamur ve mayası kaliteli olunca böyle güzel şiirler dökülüyor. Ne diyelim dahi iyilerine, daha güzellerine, daha daha nicelerine. Kutlarım. Saygılarımla
Dilediğin tüm güzellikler ilk seninle olsun sevgili şairim, biz dostun mutluluğu ile yetiniriz çok şükür. Eksik olmasın yüreğin de, varlığında. Nice güzelliklere birlikte efendim. Saygılar,selamlar..
Emekle yazılmış güzel bir hece şiiri ve duygusu yüreğe kadar dokunuyor. Gitmeyi aklına koymuşsa bir insan ne yapılsa nafiledir, gider ...durduramazsınız. Arkada bir enkaz bıraktığını düşünmez.Oysa arkada kalanın yüreğini de alıp gitmiştir yanında,hayallerini ve hatta umutlarını. Sitem ve hüzün harmalıydı dizeler. Dileyelim ki ayrılıklar hiç yaşanmasın aşklarda .Kutluyorum bu güzel eserinizi değerli şiir dostu.
Gelene git demek saygisizlara Gidene kal demek yuzsuzlere yakisir ne saygisiz olacaksin bu hayatta nede yuzsuz ugurlar olsun diyeceksin senden gidene seven zaten kovsanda gitmez ....harika bir ic hesaplasmaydi yuregin var olsun
Giderken kalbi de söküp alsa ya, onu düşünen aklı da ! Onları niye geri bırakırlar ki şairem? Teşekkür ediyorum yüreğinin güzelliğine, eksik olmayasın. Saygılar, selamlar efendim..
Çok Beğendim…
………………………………………. Saygı ve Selamlar…