(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
uyduruk dedikodu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
uyduruk dedikodu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok sevdiğim ve haklı bulduğum bir sözü hatırlattı şiiriniz ' İyi adamlar yalnızlıktan ölüyor. İyi kadınlar ise kötü adamların balkonundan gökyüzüne bakarken '.. İşte bu sözün şiirleşmiş harikulade halidir satırlarınız.
' duydum ki yüz vermişsin yüzsüzün birine tutmuş o da astarını istemiş yüz bulduğu yüzünde '
o kadar çok iyi ifade etmişsiniz ki çıkar ilişkisinin sonuçlarını ve mühürlenmiş kalmış sözünüz yürekte. Ötesi geriye dönüşün olmayışı, hayallerin yıkılışı ve ölmek için farklı uçurum kenarları arayışları kalmış şiirinizde. Bir de seven bir erkeğin gururuyla, hasreti arasında iç hesaplaşması. Kıymet bilmeyenin, kıymeti asla bilinmez hele ki gönül meselesiyse hep bir ah varolur. Yüreğinin çizgisini, kaleminin ışığını kutlarım sevgili şairim, nicelerine efendim. Saygılar, selamlar..
iyi , kötü ve arasında kalanlar ile ilgili hep düşünmüşümdür.. iyi olanın bu dünyada pek ederi olmadığını anladıktan sonra iş işten geçmiş olduğunu gördüm.. iyi olmak sadece vicdani ferahlığa sebep oluyor..ötesi yok
''seven bir erkeğin gururuyla hasreti arasında iç hesaplaşması''
belkide yukarıda bahsini geçtiğiniz cümle..olan bitenin özetidir aslında..ya da olan ama bitemeyenin...
bu güzel yorum ve aynı güzellikteki üslup için içten teşekkür.
Sevgilerimle...