yan yana çizilen iki doğru kadar uzaktık birbirimize "iki yakası bir araya gelmez" diye okunmuş bir bedduada figürandık sadece ben vurularak ölecektim sen üstüme abanıp ağlayacaktın olay yerinde kalacaktı gözlüğüm. kekeme bir hüzün kaplayacaktı beynimi mesela hiç "leblebi" diyemeyecektim. içimiź uranyum zengini ama işlemeyecektik. belki yeşilay derneğine üye olur wc’de sigara içecektik. kapitalist çicekler intihar etmezmiş. mezarlara bırakacaktık. herkesin ruhuna el çicek. ve intihar ederdi çelenkler... bütün duvarları yeniden boyayıp kayıp çocuklara çokça masallar okuyacaktık. belki devlet sponsor olurdu aşkımıza ve bakışların vergiden muaf olurdu her hangi bir hükümce.
yan yana çizilen iki doğru kadar uzaktık birbirimize. ayakları çoktan çekilmiş bir bozkır gibi uzanacaktım. yazları kurak ve sıcak, kışları sert ve soğuk. sen üstüme yağmur gibi akacaktın. sırılsıklam olacaktı hücrelerim. bir seyyar satıcıdan pilav alıp kufredebilirdik zabıtalara. bu şiddet değildir bilakis bir yaprağı daha olabilirdi papatyanın sadece taleptir. bütün dikenli telleri kaldırabilirdik. parçalara ayırıp sevebilirdik. belediye ilan ederdi aşkımızı her hangi bir yetkiye dayanılarak. devlet bulaşırdı hayatımıza harflerden bir kumpanya patlardı. geri kalan ömrümüz zayii olurdu kanuni severdik artık birbirimizi. ve gayet romantik ölebilirdik mesela sarılarak sım sıkı ve sım sıkı artık ayrı yazılmalı bütün kitaplarda.
şimdi ben, duvara çizdiğim bir bankta oturup sigara içeceğim TDK kızarsa kızsın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEÇMİŞ ZAMAN KİPİNDE KEYFE KEDER ŞİİRLER -l- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEÇMİŞ ZAMAN KİPİNDE KEYFE KEDER ŞİİRLER -l- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.