(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIRAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIRAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili şairem hoşgelmişsin. Yüreğinin güzelliğini yorumlamışsın çok teşekkür ederim. Dediğine katılıyorum bazen koca bir dünya sığıyor bir kaç dizeye, ancak böyle az da olsa hafifliyoruz. Nicelerine şairem, eksik olma. Selam ve sdaygılar..
Ah bir ışmar etse, gülümsese, nasılsın dese, dünyanın en mutlu insanı ben olurdum herhalde deyip çok iç geçirdiğim zamanlar olmuştur. Türk filmlerindeki gibi pencere önlerinde yağmur altında ıslandığımda yok değildir. Çok istersin onun olmayı ama o istemeyince olmaz. Yani samanlık seyran olmaya razıdır ancak iki gönül bir olmaz. Kutlarım kalemden damlayan hüzünlü şiiri. Saygılarımla.
Sevgili şairim dediklerinize katılıyorum, ama elden bir şey gelmeyince gelmiyor işte. Eksik olmasın yüreğiniz, eyvallah şairim. çok teşekkür ederim efendim.
SEVGİLİNİN GÖZLERİNE ÇOK ŞİİRLER YAZILMIŞTIR LAKİN EN İÇ ACITANI BU OLSA GEREK SEVGİLİNİN GÖZLERİNDE ÖLMEK BAZEN İSTEMEK TE YETMİYOR ŞAİR OKADAR GÜZEL KELİMELERİ TEK TEK YERLEŞTİRİYORSUNKİ ŞİİRE İNSAN BAKINCA ŞİİR GÖRÜYOR AMA DAHA DERİNE İNİNCE İSE SADECE YAŞIYOR BU DEFTERDE ÇOK NADİR ŞAİRLER VARDIRKİ ŞİİRLERİNDE YAŞATSIN OKUYUCUYU BU ÖZELLİĞİNDE KALEMİNİN YÜCELİĞİNİ GÖZLER ÖNÜNE SERİYOR
EVET SENİN YORUMLARINI HEP SONA BIRAKIYORUM DAHA FAZLA KONSANTRE OLUP GÜZEL BİR YORUM YAPMAK İÇİN UMARIM ALINMIYORSUN
..... MÜKEMMELLİKLER MÜKEMMELLİKLERLE TAÇLANDIRILMALI TADI KONUSU VE ANLATIMIYLA HARİKA BİR ŞİİR Dİ YÜREĞİN VAR OLSUN USTA KALEM DEGERLİ DOST
şiirlerin sultanı şairiçe tarafından 5/4/2017 12:08:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Estağfurullah şairem olur mu öyle şey, bildiğin gibi davran. Saygı duyarım. Yine estağfurullah demek istiyorum dediğin kadar usta bir şair değilim ama sen ve senin yüreğin öyle görüyorsa bu benim için mutluluk ve gurur verici çok teşekkür ederim, mutlu ettin beni. Düşündüklerinin ve yazdıklarının kat be kat fazlası senin için geçerli bende şairem. Eksik olmasın yüreğinde, kaleminde, eyvallah dost. Saygı ve selamlar...
Şiir tadında kutlarım…
………………………………….. Saygı ve Selamlar…