küçük bir kız çocuğu uyuyor şiirin küllerinde ve şairin gözleri üzerinde karışıp gökyüzüne birazdan yağacaklar üzerimize
biraz sessizlik lütfen
rengarenk yağmur içten içe bizi anımsatıyor biraz dur sonra koş ve yorul kollarımı açtım bak ve dayandım sonsuzluğun kervanlarına gel ve sokul bugün diyorum bugün…
ve geldin demini almıştı yıllar vuslata açılmıştı tüm kapılar tam orada yanıbaşında küçük bir kızın avuç içlerine saklanmıştı şehrin ışıkları sadece bak sadece yak…
geldin ağzımın içinden öptü kuşlar dilime sevda türküleri bağlarken zaman alnımdan yeşerdi kelebek sokağındaki çocuklar dudaklarından dökülürken buseler ahh yar nefesini ver sesine muhtaç ülkemdeki topraklar…
ah yar bugün diyorum bugün biz bize gülümsedik ah yar o çocuk gözlerindeki hüzünlü gam yüzümün alfabesine takılıp yağdı nisan nisan
ah yar buzdan soğuk ellerini koynuma sar...
sen şiirler okurken saçlarımın baharlarına ağaçların gövdesi yaprakların hışırtısı su verdi dilimin sensiz yanlarına ah yar sen kokuyor hala köşe bucak sakladığım el sürmeyip sakındığım geçmişten geleceğe taşıdığım onca rüzgar bugün diyorum bugün düştü gönlümden gönlüne…
ah yar bugün diyorum bugün bulutların gölgesi denizin mavisi üzerimizden geçti koca bir kuş sürüsü…
ah yar gözlerindeki nemli duvarları dalıp dalıp gittiğin hülyaları gönlümün koridorlarına bırak ıslak semayı sen şiirler oku yine sür sesinin tonlarını yüzümün atlaslarına coğrafyalarım kanasın ve bırak beni çölün ortasında bırak yanayım kendi suretimin aynasında…
bugün diyorum bugün çiçekli böcekli şiirlerin yüzünü okşarken yakalandı hüzün…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gönlümün efendisine... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gönlümün efendisine... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hoş geldin sevgili Elçin... Çok duru ve özel bir şiir. Hiçbir zorlama ve imge boğulmalarına gerek duymadan nasıl yazılır ve nasıl aktarılır duygular okuyucuya diye merak eden varsa buyursun bu şölene!
Tebriklerim ve sevgimle hep...
Özlem Tarhan tarafından 4/26/2017 11:24:58 PM zamanında düzenlenmiştir.