Dilimin ucunda bir başka şarkı dolaşıyor Ay ışığı göğü örten bulutların ucunda Zımbalanmış kağıt gibi duruyor yansıyor Penceremden içeri düşen aks Odamda duvarda asılı aynaya..
Sen misin o sessiz akşam Penceremin dışında dolaşan Dalgalan ey rüzğar dalgalan al bayrağım Bu gün çocukbayramı bu gün 23 nisan
…………………………23 nisan ikibinonaltı
Kimse uyanmıyor Sessiz çığlımızdan Su katılmamış gözyaşı ve acı sürüp gidiyor Koyu bir hüzün sığınmacı yüreğimizde memleket! Üstüne al ve ak gül atılmamış toprak! Anaç!
Hayalleriyle ölen! Direngen çocuklar Bağdaş kurmuş gökyüzüne çığlıkları Hepsi ; istemsiz bir hıçkırıkiçinde! Üşengeç! Başıboş! Azat ettiğimiz duygular Denksiz.. Duyar mısınız ? Paslı yüreklerinizde çocuklardan çaldığınız Yarınların mızıka seslerini ..
Ne kadar yalnınız Şu evrende akşam vakti Güneş batıyor Yanıp sönüyor yıldızlar ellerimizde Darağacına asılı sabah düşlerimize Sesleniyorum.. Bir haber yok! Anlamsız yürüdüğümüz sokaklar Bomboş! Yuvasız düşünceler eteğindeki taşları dök!
Ay ışığı girsin pencererenden içeri Kimse uyanmıyor Usandım derme çatma masallar uydurmaktan Söndü içimde pırılrısı güneşin Bırak salınsın gönlünce bahar Yeşil yapraklar gamzesini göstersin Gün gelip mevsim dönünceyedek Sararıp soluncayadek yapraklar gülsün! Başı ölüme düşünceyedek!!
… Nasıl olsa bittiği yerden başlıyor yine hayat!!…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HAYAT BİZİ BAZEN ACILARLA YOĞURSA DA YAŞATSA DA ACIYI TATLIYI HERKESİN BİR UMUDU VARDIR YİNE DE YAŞARKEN GÜZELLİKLERİ YAŞAMAYA.YAŞARKEN NE KADAR YALNIZ KALSAK DA .GÜNEŞİN DOĞDUĞU YERDE BİR UMUT VARDIR.HAYAT BİTTİĞİ YERDE BAŞLIYOR.
Gönül dostu; okurken düşündüren duygu dolu çok güzel şiirler…
Gönül dostluğuyla Kutlarım…
…………………………….. Saygı ve Selamlar…