Bir ince pusu yolumuzun üstü korkak akşamlar hatta ve hatta ürkek geceler sokaklar çarpık yürüyor mahalle adının yazılı olduğu tabela kırık çocuklar.Kuruyor boğazınız beni vurma diye bir araba geçebilecek kadar geniş ağızlı sokaklar yutuyor birer birer hepimizi daralıyor inceliyor kopuyor yaprak.Salınıyor yolumuzda sarımsı kokuyor tüfek dipçik omzunu ağrıtıyor bir dağın sular foşur foşur akıyor şu şelaleden üstümüze beni vur diye akıyor. Bu maphus bu kelepçe dargın üzgün bugün bütün duvarlar ütüsü bozuk usturalar düzleştiriyor yanağımı çirkin değiliz biz kimse çirkin diyemez bize dargın bir ülke kadar alınganız sadece.Hayalet şehirlerin gerçek evleri orada saklı düşünceler tozlu,üzgün,yaşlı merdivenler her basışta titrer gıcırdar.Dizlerinden dalgalar alır bizi beni vur diye boşa akıyor bu denizler boşa bu perhizler yiyin alabildiğine bu çocuklar da etten.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Perhiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Perhiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Samimiyetimle kutlarım…
………………………………. Saygı ve Selamlar…