Çıtırdayarak açılan ağaç yaprakları çalı arasında kaybolmuş ayakların duymadığın kokuların içinde deniz uğultusu gör bak karanlığı yaklaşıyor ayak izlerin her yerde serpilip damlıyor üstümüze
gör bu yoksul halimi yağan yağmurlar eğri eğri doluyor bayram yeri bu sokak sanki boş bir ev yankısı inletiyor alnımı kırışlanıyor alnım yıllar.. Ah yıllar! ömrümün kilometre taşı kümbette ekmek sıcaklığı kızarmış çocuk dizi taze yoksulluk hissi sabaha daha kaç saat var ?
Gör bak halimizi sovyetten beri boş bir köy ağaç dalları gaz maskesi hayranlık derecesinde sivri bıçakları ters dönmüş minareleri Allahu ekber yazılı süngüleri korkuyorum bu halden yabancı ve uzak bize her şey çatırdıyor çatlayarak şömine yastık arasında kaybolmuş ayaklarım görmediğim kokuların izinde kurt uğultuları içimden geliyor aksine nefretleriniz efendim nefretleriniz yağıyor üstümüze.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gör şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gör şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sol gösterip sağ vurdun bu sefer.Armonisi yüksekti yine.Ve son kıtadaki süngü gaz maskesi cami minare gibi imgeler şiiri tam olarak rayına oturtmuş.Tebrik ederim çok güzeldi.