Yaren olmak nedir diye sorsalar Anlatamam Yaşamak nedir deseler Nefesim kesilir soluklanamam...
Sen Sen dost bahçesinden Bir demet papatya ile geldin Haykırsam sana delice Hançerem yırtılırcasına Merhem olabilir misin kapanmak bilmeyen yaralarıma
Bilmezsin Her susuşum haykırıştır çığlık çığlığa Her dokunuş kırar kanatlarımı acımasızca Cemreler düşmüş Havaya, toprağa, suya... Benim gamzelerim küsmüş çok mu acaba...
Benim yaşadığım iklimlerde cemre olmaz Ne hava, ne toprak, ne su ısınmaz Yüreğim üşüdükçe Dudağıma hiç bir dudak dokunamaz
Yaşama ait ne varsa ısıtmak Kolay mı sanırsın Kalbindeki buz dağını söküp atmak Güneşi getirmek geceye Saçlarından tutup çekerek Aydınlatmak karanlıkları bir mum yakarak
Üşüyorum...
Isıtmak, dokunmak, aydınlatmak Isıtmaya çalışmak belki de Belki de yok olmayı göze almak Ne sevmek, ne de sarılmak... Yalnızlığımla başbaşa bir mağara kovuğunda Taş duvarlara yaslanmak
Oysa o taşları Yüreginin evini yaparken döşemiştin ellerinle Ben yine de ısın ısıt derim tüm çığlığımla Gör bak yaşamak ne güzel o anlarda
Boş ver, sal gitsin Ne ev yapabildim korkuyla Yıkacak diye bir fırtına Ne de...
Boş ver dedim ya...
Dereler koşar ırmağa, ırmaklar denize, denizler okyanusa... Ya denizler Deniz gözlüler Ya bir türlü yağmayan yağmur Ya olmayan zamanlar Ve olmasını istediğimiz anlar Geceleri hele geceleri Duvarlar gelmez mi üstüne üstüne insanın Üç-beş nöbetlerinde yitirilen düşlerimiz Bir o yana bir bu yana dönüşlerimiz Ve hep düşüşlerimiz........
Kahreden, yokeden Düşlediklerimiz ve hatta düşleyemediklerimiz Bir ölüden farksız her şeyimiz Ve bir gün İstemeyi bilememekten gelen düşüşler...
Oysa bilmek bizim işimizdi Ne kadar üşüyüp yalnız kalsak da
Ve kaybettik kendimizi dipsiz dar bir sokakta Yine biz değil miyiz aslında Biz olmak, bizde kalmak ne kadar zordur hayatta Bir şarkısın sen ömür boyu sürecek, demek Ne kadar kolay olsa da Hiç bir şarkı kalmaz sonsuza kadar asla...
Yüreğimiz kalacak bir de Hiç bitmeyen tebessümüm Ağlarken de söylerken de Hiç ama hiç gitmeyen gülümsemem...
Olsun varsın Ecel olsa gelen sinemde söndürürüm Gülen insana kolay kolay yaklaşmaz ölüm Veya açarım kollarımı ve ölümü de severim...
Ve ölüm yakışmalı insana Ve giyinmeli o bembeyaz elbiseyi onurla...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞİ YAKALAMAK SAÇLARINDAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞİ YAKALAMAK SAÇLARINDAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşanası sevdalar karanlık duvarlar ardına saklanıyor, kimse duymasın diye çığlık çığlığa haykırılıyor...Yürekler de çığlık çığlığadır belki...Bunları düşündürdü bana şiiriniz, okurken. Çok güzel bir sevda şiiri...İmgeler mükemmel...Yüreğinize sağlık. Sevgiyle Kalın. Saygılarımla...
Isıtmak, dokunmak, aydınlatmak Isıtmaya çalışmak belki de Belki de yok olmayı göze almak Ne sevmek, ne de sarılmak... Yalnızlığımla başbaşa bir mağara kovuğunda Taş duvarlara yaslanmak. . . . Olsun varsın Ecel olsa gelen sinemde söndürürüm Gülen insana kolay kolay yaklaşmaz ölüm Veya açarım kollarımı ve ölümü de severim...
Ve ölüm yakışmalı insana Ve giyinmeli o bembeyaz elbiseyi onurla...
ÇOK GÜZEL ŞAİR ÇOK GÜZEL YAA TEBRİKLERİM VE SAYGILARIMLA
İçimde sen
Dışım ölüm!
Dön yine düşlerime Neolur
Burada düşlerim SENSİZ VE YİNE SESSİZ.. Olmak ister misin sebebi ölümüm..?
Ya olmayan zamanlar Ve olmasını istediğimiz anlar Geceleri hele geceleri Duvarlar gelmez mi üstüne üstüne insanın Üç-beş nöbetlerinde yitirilen düşlerimiz Bir o yana bir bu yana dönüşlerimiz Ve hep düşüşlerimiz........
Dinlemek istedim olmadı sanırım sorun var... Yüreğin sesi su gibi akmış dizelere Eylül/ce Muhteşem bende akıp gitittim şiirin içine kutlarım. Sevgi ile hep mutlu kal...
Eylül Hanım,gerçekten nehir gibi akıvermiş şiir.Güneş yükseklerde olsada çoğu zaman saçından yakalamak zor değil.Çözümsüzlükleri itmek bir kenara belki doğru karar.Yoksa yoksa çok zordur her şeyimiz.Dolu dolu bir şiirdi.Selam,saygı.
Ben dinleyemedim can sorun oldu ama okudum sindire sindire.Ne diyeyim ki?
"Dereler koşar ırmağa, ırmaklar denize, denizler okyanusa... Ya denizler Deniz gözlüler " Onların da koşacakları bir "KAHVE GÖZLÜ"leri vardır dedim içimden.Yürek ocağının ateşinde,köpürte köpürte, telvesi duygular,fincanı kiraz dudaklar olan bir "KAHVECİ GÜZELİ" vardır mutlaka.
Asimaralım,imgeler kraliçesi(bunu sana ilk kim söylediyse sevgimi söyle ona nasıl yakışıyor sana)yüreğine sağlık.Kocaman sevgilerim çisi çisi yağmurlar atan gökyüzü kararmış yeditepeli şehirden.Niye böyle diyordum meğer şiirin ağlatmış...
Ölüm yakişmalı insana hemde ne yakişmali öyle yakişmalıkı gönüllerde hiç ölmemeli...harıka şiirınız..duygu yüklü dizeler...teşekkürler...saygılarımla...