Yüreğimin elinden tuttum sevgiyle Hadi gidiyoruz dedim mutluluk ülkesine Bindik yüreğimle limanda demirli aşk gemisine Sevdam dediğim yürek zaten o gemide Bizi yüreğiyle beklemekte Yüreklerimiz tutuştu el ele Demir attık birlikte denizin en derinine sevgiyle...
Fora dedik yolumuz açık hadi yelkenler fora Götürün bizi sevenlerin birlikte olduğu uzak diyarlara Açılalım sevgimiz kadar büyük okyanuslara Aşkımızı sonsuz yaşayacağımız engin deryalara Hiç bir şey yolumuza engel olamasın Ne rüzgar alsın savursun Ne boran yıkıp döksün Ne dalımızı budasın kırsın fırtına...
Mola vermek yok sevda yolumuza Engel koyamazlar isteselerde solumuza Takmayacağız hiç bir şeyi biz kafamıza...
Hissedip yaşarken yanyanaymışız gibi biz bizi Başımın altındayken sevdiğimin narin dizi Ne paşa oğlu o’ ne ben’ kralın kızı Rabbim sevdirdi çok şükür bize bizi...
Saygı duymak yakışır sevgiye Ruhumuz sevişirken ruh aleminde! Kâlu-bela-dan beri Ruh eşi olmuşken birbirimize Mutluluğu bulmuşken birbirimizde Yüreklerimiz Mahşeri sevdaya tutulmuşken Ayrılığın A-sı yazmaz bizim defterimizde Bulunmaz adı aramayın bu aşkın seceresinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTLULUK GEMİMİZ YOL ALIYOR AŞK-I UMMAN-DA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTLULUK GEMİMİZ YOL ALIYOR AŞK-I UMMAN-DA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğimin elinden tuttum sevgiyle Hadi gidiyoruz dedim mutluluk ülkesine Bindik yüreğimle limanda demirli aşk gemisine Sevdam dediğim yürek zaten o gemide Bizi yüreğiyle beklemekte Yüreklerimiz tutuştu el ele Demir attık birlikte denizin en derinine sevgiyle...
böyle sevgiler var mı dır acaba çünkü hayal de olsa içinde boğulmak güzel bu aşk deryasının sevgili şairem var olsun yüreğin kutluyorum canı gönülden sevgilerimle her daim
Eski bir şarkıyı anımsattı şiir...Hümeyra söylüyordu . '' Ah o gemide bide ben olsaydım . Açık denizlere yol alsaydım '' Böyle bir aşkı kim yaşamak istemez ki rüya bile olsa . Aşk insanı nereye sürüklerse oraya gidilir . Yeter ki yanında sevdiğin olsun . Yüreğinize emeğinize sağlık . Duygu dolu sıcacıktı şiir beğeni ile okudum . Saygılarımla selamlar .
Yüreğimin elinden tuttum sevgiyle Hadi gidiyoruz dedim mutluluk ülkesine Bindik yüreğimle limanda demirli aşk gemisine Sevdam dediğim yürek zaten o gemide Bizi yüreğiyle beklemekte Yüreklerimiz tutuştu el ele Demir attık birlikte denizin en derinine sevgiyle...
yüreğine sağlık melek hnm büyük bir zevkle okudum şiirinizi hatta okurken içinde kayboldum