Kalbimin ritmini değiştiren kadın Koca şehrin kokusu yokluğunda üzerime ağar Her köşe başında sen vardın Şimdi neredesin, nerelerde hangi bedendesin? Bırakmışsın kendini rüzgarın koynuna Yalayıp geçersin sol yanımı Kalbimin ritmini değiştiren kadın kiminlesin? * Ağır aksak da olsa kalbim atıyordu Değişti seninle ritmi Şimdi daha heyecanlı atıyor Ellerini uzattığında Gözlerime baktığında Kollarını açıp sarıp sarmaladığında Bedenlerimiz bir noktada birleşip Tek vücut olduğumuzda Burun deliklerim büyüyor Kalbimin ritmi değişiyor... * Her gülüşü bin bir cana bedel Gözlerinin bakışına yandığım Vaveyla gözlüm Aynaya baktığımda Yüzümde açan gamzelerim Dünüm, bugünüm, yarınım Hayallerime inandıranım Pembe düşlerim Hep susan Sustukça içimde büyüyen Büyüdükçe kalbimin ritmini değiştirenim... * Hayatımın anlamı Arşınladığım çıkmaz sokaklarım Sırtımı yasladığım koca dağ Gölgesinde soluklandığım ulu çınar Her zaman başımı yasladığım omuz Nefesimi keserken yüzümü güldüren Ve sen; Sol yanımın sahibi, sol yarım Kalbimin ritmini değiştirenim * Benim sevdamda hasret olmaz derdim Meğerse kalbim sana hasretmiş Uzak kalınca anladım, sevmek ne demekmiş Yaşamak istiyorum seninle tüm mevsimleri Görmek istiyorum sende ki güzellikleri Her şeyimsin Yüreğimde tek sen varsın Kalbimin ritmini değiştirenim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayatımın Anlamı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayatımın Anlamı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.