Yine karanlık çöküyor,acaba, O evin ışıkları bugünde mi yanmayacak? Sanırım herkesin gözü o balkonda, Korkarım neşeli şarkılar,bir daha okunmayacak.
Dün öğle vaktiydi o evin yanından geçtim, Hafiften de olsa bir göz gezdirdim, Kiremit çatısı hasar görmüş, Sağa doğru biraz çökmüş, Merdiven taşlarını ot kaplamış,çatlatmış Evi kucaklayan tahtadan çitler çürümüş.
Çocukluğumuz geçmişti o evde, Hatıram var her bir santimetresinde. Gittiklerinde yazın döneriz demişlerdi, Dönmediler,tam on bir yaz geçti.
Yaşlılar veda etti, Çocuklar okulu bitirdi, Ama mahalle hiç, Onun olduğu haline gelmedi.
Geçen yıl bir fotoğrafını göndermişti bana, Çok büyümüş,değişmiş, Bir tek gülümsemesi hiç değişmemiş, Bir de eskiden saçları düzdü, Şimdi kıvırcık olmuş, Çok yakışmış ona tam uymuş.
Soğuk ülkenin sıcak kanlı kızı, Zaman neleri unutturdu, Bekliyorum yine bu yazı, Kader belki,yağmur ile toprağı buluşturdu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Soğuk ülkenin sıcak kanlı kızı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Soğuk ülkenin sıcak kanlı kızı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neler vermezdim bende çocukluğumun geçtiği o ahşap evi o mahalleyi birkez daha görebilmeye..Nasıl duygulandığımı inanın anlatamam.Ah bir bilrsen kardeşim bana neleri yaşattın.Tıpkı o ev gibiydi çocukluğumun,gençliğimin geçtiği ev..Ama artık yok....Koca koca apartmanlar dikmişler,depremde yerle bir olan mahallemin o ahşap evlerinin yerlerine..Emeğine,yüreğine sağlık değerli kardeşim..Hüzünlü de olsa bana o güzel duyguları bire bir yaşattın,anılarımı yad ettirdin..Yürekten kutluyorum..
Gönül dostu; Duygu yüklü ve sevgi için dile gelen dizeler güzeldi...
Beğenerek kutlarım...
................................... Saygı ve Selamlar