Hani vardır ya göçmekden korkan kuşlar yazı beklerken ayazda tir tir titreyen sonbahar gelse bile uçmaya cesaret edemeyen …
vardır ya hani boynu bükük kediler balıkçı yanında aranan sahipsiz olsa bile tezgah elini uzatıp kısmetini çekemeye cesaret edemeyen…
hani vardır ya yada vardır hani ya paradigmalar..
ayazdaki kuş misaliydi aşk tekrar sevmekden korkan kalp ıssız düşüncelere tutkun yolda bırakılsa bile bir umut peşinde maziyi düşleyen cüretsiz nefs…
her şeyin donuklaştığı anlar sahnesi renk vermeyi unutulan film şeridi sanki sessiz sinema tadında ortası siyahla beyazın yağmakta nazlanan gri bulut melodisi semada sıkar güya nefesini lütufdu bir damla yağmuru esirgeyecek ya… demsiz çay solukluğu akıntıya kapılmış gemi kadar biçare Vakit geçsin diye yaşar gibi Girdapta Alalede yaşantı…
yazgısını doldurmak için alınan nefes Hazan sahnesine asılı kalmış düşler ötedeki mevsimin farkına varmadan… usanmış duvardaki saatin yelkovanı tereddütde yorgun lahza..
Sonbaharamı rastlarki hep gidişler yada sonbaharmıdır hep tükenişler...
sanmaki son gidensin bil ki kuşlarda gitti senden sonra...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.