Bir an olsun nereden geldiğimi unutup Nereye düşeceğimi göremez olmuştum Bilemez oldum yarınları, anlamaz oldum Rüzgara kanıp yaprak olmak gibi Savruldum yılların diğer yüzüne Korkularım vardı hani yalnızlık gibi Saplantılarım oldu vazgeçememek gibi Bazen de yokluğundan kaçmak sanki Ya da avutmak gibi aşkın tarifini Böyle bir kaç kaçamak sözle yenilmiş gibi Zamanla uzaklaşmak istedim gözlerinden Düşe kalka sevilmek yerine Düşe kalka gittim umudun peşinden.
Hangi mevsim diye dillenmeden Ben hep o sandım daha yaz gelmeden Isınmaz oldu benliğim, korunmaz oldu Aklına kanıp cahil olmak gibi Sürüklendim düşlerin amansız dünyasına Gün oldu geldi gözlerim dolar gibiydi Hislerim vardı hani seni sevmek gibi Bazen de pencere kenarında beklemek sanki Ya da özleminle avutmak dı hasretimi Şöyle bir kaç mevsimle kandırılmışım gibi Zamanla örtünmek istedim kar altında Bir sıcak bir soğuk sevilmektense Buz gibi gittim uzak diyarlara.
Şimdi biliyorum ki geldiğim yerlere Senin yüce hayallerin bile yetmez Pek farkı yok aslında yine de hep aynı Sık sık cemre düşüyor topraklarıma Ama ne yaz geliyor ne de kış Ne kalbim ısınıyor ne de bedenim Ne gözlerim görüyor ne gönlüm Saçma sapan bir düş gibi aslında Ne geldiğimi hatırlıyorum, ne döndüğümü Buz tutan yağmuru kazıyorum gözlerimden Ağlayamıyorsun bile İçten içe kahrediyorsun kendi benliğine Kimliğini soruyorlar bilmiyorsun Yokluyorsun kalbini bulamıyorsun Soluklanıyorsun ama yaşayamıyorsun Rüzgara kanıp yaprak olmak gibi Toprak diyorsun, ölemiyorsun.
..
RÜZGARA KANIP YAPRAK OLMAK Mert Zafer Cansever (Mawish Şiirleri)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rüzgara kanıp yaprak olmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rüzgara kanıp yaprak olmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; duygu dolu güzel bir şiirdi kutlarım yazan yüreği…
Çok Beğendim…
…………………. Saygı ve Selamlar…