Yüreğimden gelen şikayetleri asgariye indirmek için çalışmıyor hiç bir hücrem. Tahripkâr olmayışım annemden değil, hatalarının sonucu da ben değilim üstelik. Şefkati, merhâmeti, acımayı, gayreti ve terbiyeyi babamdan da almadım. Tacizkâr olmaktan kaçtım hep şu hayatta. Öğütlenen onca sözün rağmına çalışmak bana göre değildi.
Fedakârlığın yerildiği yerde bulunmamak için hasta rolü yaptım, duyduğumda ise tıkadım kulaklarımı dış seslere.
Hüsn-ü sireti hiç bir vakit hüsn-ü surete değişen olmadım. Sevgisini fani ve zahiri güzelliğe rehin bırakan insanlar tanıdığım(d)a utandım çok zaman. Avuçlarımda zedelenmiş duâlar biriktirip sürdüm gözlerimi kıstığım acının her yanına.
Ve davacı bir çocuk olarak annemin hazinesinden talep ediyorum yine de. Baharın ruhumda ölmemesi için çabalarken, kışın uygarlık kurduğunu farkettiğimde bu meseleyi tahkik etmek için kendim gibi düşünen, kendim gibi algılayan çocuklar aradım çünkü onlara ihtiyacım var(dı)...
Şimdi, fıtrî vazifemin suistimal edileceğini bilerek, ve cehennem hapsini göze alarak zâhiri güzellik talep ediyorum hayattan. Benim ve ahirette molası bittiğinde sadakatsizlerin, aynı teraziye koyulmayacağından da emin olmak istiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Avuçlarımda zedelenmiş duâlar biriktirip sürdüm gözlerimi kıstığım acının her yanına.
ne güzel hayatın bize sundukları ve bizim beklentilerimiz Hevesler özgürlük arzusu ve inançlar geleneklerin kuşattığı dünyamız Ve insan duyuşlarının enginliğinde insan Muhasebesini yapamayan acaba gerçek insan mıdır? Kutluyorum Sağlıcakla kalınız
Din-inanç felsefesi bağlamında bir iç ses olmuş. İleri sürülen tezler "kul ve insan" olmanın doğal sonucu. Ancak şair sağlam bir yerde duruor. Orası neresi? Nankörlüğün değil şükrün olduğu yer...
Ayrılıklar da olsa hüzünde çökse, gök yarılsa yere inse seven yine severmiş. Sevgili dost bu anlamda güzel emeklerinizi sizi canı gönülden kutluyorum Sevgi dolu yüreğiniz Gönül Kaleminiz daim çağlasın selam dua ile Allaha amanet olunuz?
sürdüm gözlerimi kıstığım acının her yanına.
ne güzel
hayatın bize sundukları ve bizim beklentilerimiz
Hevesler özgürlük arzusu ve inançlar
geleneklerin kuşattığı dünyamız
Ve insan duyuşlarının enginliğinde insan
Muhasebesini yapamayan acaba gerçek insan mıdır?
Kutluyorum
Sağlıcakla kalınız