Dışarıda kar boran fırtına, almış başını gidiyor Yüreğimde hasret sancıları Gözlerimde sağanak yağmurlar aman vermiyor Dönüşü olmayan yol yok, gitme! Yanımda ol, ellerin avucumda yüreğin yüreğimde olsun Hüzünler çalmasın artık kapımızı Acıtmasın gözlerimizi sulu sepken yağışlar Ah ne güzel an’lardı seninle geçen “o” günler Şimdi beynim sığmıyor düşüncelerime Yüreğimde dayanılmaz can kırığı var… * Yine gün batıyor, şehrin üzerine zifiri karanlık çökmüş Hasretim tavan yaptı, sensiz gecelere gebe Odam mum ışığında loş Geçtim aynanın karşına Yine ben yerine seni görüyorum Sürmüşsün tabancanın namlusuna kin ve nefretini Gözlerin çakmak çakmak bakıyorsun bana Buz kesiyorum adeta Yanımda olsan bu kadar üşümez üzülmezdim Gözlerimde sulu sepken yağışlar var * Keşke özde değil sözde sevseydim Keşke gerçeğim değil de gelip geçici hevesim olsaydın Yıkılmazdım bu kadar Şairin dediği gibi “Yar ile olmayınca, yerle yeksan olurmuş insan” Yıkıldım yerle bir oldum Yokluğunda zaman aleyhime işler İçimi yakar her an hasretin Yokluğunda tüm yollar tek yön Hepsi sana çıkar… * Rüzgar ekip fırtına biçmişim yüreğinde Gün gelecek benim yüreğimde de kasırgalar esecek Hortum olup kasıp kavuracak ortalığı Taş üstünde taş kalmadığında Bu şehri terk edeceğim. Kabullenemeyecekler Kimileri bana kızacak Kimileri de sana lanetler okuyacak Şehir nehir gibi taşacak Herkes bir tarafa akacak sokaklardan oluk oluk Kimse kabına sığmayacak Tüm şehir arkamızdan gelecek İşte o zaman çok geç olacak Çünkü Mezarımıza sulu sepken yağışlar hakim olacak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sulu Sepken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sulu Sepken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir gönül bağını kuvvetlendiren sevgi saygı ile beslenmiş…
Çok çok Beğendim…
…………………. Saygı ve Selamlar…