Konu kalp ve yürek olunca Hangi kelam Hangi söz Hangi cümleler anlatır seni. Sözün bittiği yerde kalem girer devreye Yine de uzun cümleler kuramam Kısacık cümleyle, o sihirli iki kelime ile anlattım sevgimi “Seni seviyorum” Kimi zaman duyuldu sesim Kimi zaman umursanmadım Temcit pilavı gibi soframdan eksik olmadı mazim Ezdi geçti geçmişim Bende üzerine bir çizik çekip gitmek istedim Hafızamı sıfırlayayım Hiçbir a’nı hatırlamayayım dedim. Kim bilir belki hırçınlığım Ele avuca sığmayışım bundandı Ben seni zamansız sevmedim Sevmenin zamanı mı olur deme Maskelerle dolu bu hayatta, gülen yüzüm oldun Ben seni mevsimsiz sevdim… * Gülen yüzüm Yüreğimde ki hüznüm Gözlerimde ki nisan yağmurum Burnumda mis gibi toprak kokum Kırlarda ki kelebeğim Iraklardan gelip baharı müjdeleyen leyleğim Göğsüme mırıldanarak kıvrılıp yatan kedi yavrusunda ki huzurum Karanlıktan korkan çocuğun masumluğu Görmeyen gözlerime ışıksın Ağustos sıcağında yüreğimi serinleten esinti Ayazda ellerimi ısıtan meltemsin Gündüzümsün güneşimsin Gecem ayım yıldızımsın Umudum Hayalim Düşlerim Mutluluğum Ve gelecekte ki huzurumsun… * Sen bensiz Ben sensiz olamayız Eğer biz, bizim olmayacaksak Hadi öldürelim bizi Kendi ipimizi kendimiz çekelim Son nefesimiz birlikte karışsın havaya Acı çekmeyelim Ağlamayalım akmasın ki gözyaşımız Yanaklarımız ıslanmasın Bize yaramayan aşkı parçalayalım Enkaz yığını olsun içimiz Ezilelim altında nefessiz kalalım… * Soğuk bir kış sabahında tanıştık seninle Hadi vedamız da baharda olsun Öldürelim birbirimizi sağanak yağmur altında Arınsın bedenlerimiz yağan yağmurda Defnetmeye uğraşmasın insanlar Sel olup götürsün sonsuzluğa Sürüklenirken sevdamız karışsın kara toprağa Topraktan geldik yine karışalım toprağa Burcu burcu aşk koksun toprak Ben seni zamansız sevdim Son bahar olamadık geçsin tüm mevsimler Dursun zaman sonbaharda Örtsün mezarımızı sararan yapraklar Ezelimiz olmadı Birlikte sonsuzluğa karışalım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonsuzluğa Karışalım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonsuzluğa Karışalım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir okundukça tekrar tekrar okuma isteği vermekte…
Çok çok Beğendim…
…………………. Saygı ve Selamlar…