Ah Asuelâ ! Çatlamış damarlarımın berrak kanı, yüzüme vuran ayın parıltısı, Gözümü alan şimşeklerin etkisi kadar Asuman’sın. ... Belki bir gün yolum, belki bir gün yolun aşka çıkacak ve biz tekrar karşılaşacağız,kim bilir değil mi ? Islıklar tutuşacak dudaklarımızda, Seni Seviyorum derken, Rum gibi yumulacak dudaklarımız. Saklama yüzünü benden, Eteğin eskimiş ne var ki bunda? Papatyalar çizeriz, kapatırız açık yarayı... Utangaçlığım, utangaçlığındır. Bak, görüyor musun? beni de kendine benzettin. Gülme, eğme başını Gülüşünü görerek mutlu olmak; ’’ Bizimle çalışır mısınız? ’’ Etiketini görüp, mağazaya girerek; Hayır, demek gibi bir şey... İşte böyle çılgınca seviyorum seni.
Eskiden bu köprü, Drama köprüsü idi Bre Hasan! diyerek geçerlerdi. O hoş sevgiler eskiyen evlerde, köprülerde, taşlı sokaklarda kaybolup gitti. Geçmişi severek sevmek seni Yeniden bir Viyadük inşa etmek gibi Aşıklar Viyadük’ü Bre Asuelâ! Sende mi sevmediğin kadar sevildin? Bir elimde kağıt kalem, Bir elimde bahardan kalma kır çiçeği fotoğrafın O eskiyen eteğini tutan ellerin, bir karıncayı okşuyor gibi, narin.. Hani diyor ya, üstad Sezai Karakoç: ’ Ellerinden belli olur bir kadın, ellerin ve parmakların bir nar çiçeğini eziyor gibi’... Bana böylesi bir şiir ezberlettiren sen Ah ne de güzel ince kaşların, kıvrık kirpiklerin.. Ne makamısın sen böyle Adına ne demeli senin; Hayret mi?
Belki yolun, Belki yolum, Aşka düşecek ve biz tekrar karşılaşacağız Öyle ya, Tevafuklar bizi hiç bırakmasın. Ah Asuelâ! Ela gözlerine beni de götür. Kaybolayım denizinde, denizinde dehlizin olayım... Kurbanın olayım, Kıyıya vuran kayık yapma beni Rum’lar peşimize takılsın, Seni Seviyorum. Seni Seviyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Asuelâ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Asuelâ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.