(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Takva... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Takva... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim cüzdanım Benim fiyatım, ciyakalı arabam Olmadı olmayacak Bir yüreğim Afrikada, Bir Yüreğim Bangladeş de İnsanların çile çektiği dünyada Gülemem ben, İnsafsızlığa gidemem ben...
Hiç bir iz birbirine karışmıyor, Cahil olan insanlıktanda anlamıyor, Yürekler güneş gibi parlıyor görmüyor, Bense sarhoşlarla sarhoş, Ermişlerle ermiş oluyorum...
Güneş gibi parlasın gönüller, Bir şey götürmedi gidenler, Parası ile insan yiyenler, Size daha söyleyecek sözüm var; Gönlünüz hep dar, Yaşadığınız her gün zarar...
''''İnsan olan gönlü ile, Parası ile cihana yarar.''''''
Muhteşem şiirine hediyemdir değerli dost,,,günaydınlar,,
HASAN ÇAPRAZ tarafından 1/22/2017 7:17:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
HASAN ÇAPRAZ tarafından 1/22/2017 7:19:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
HASAN ÇAPRAZ tarafından 1/22/2017 7:22:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
HASAN ÇAPRAZ tarafından 1/22/2017 7:23:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bazen şiiri okuyorum çok beyensemde bunu dile getirecek vakit bulamayınca geçiyorum ama öyle şiirler oluyorki aklıma yüreğime düşen dönüp dolanıp geliyorum.. Her şeyi satın alabileceğini sananlar ne cennet satılık ne de kırdıkları yürek .. Ödemesi güçtür doğru yalan olmaz yalan da doğru..! Yüreğinize elçilik eden kaleminiz tükenmesin hocam
Mesajı gayet net bir şiir. Yine de içimden "Güneşin altında yeni bir şey yok," demek geldi. Bu kuşak yapmaya değil, yıkmaya meyilli sanki. Yarın? Belki... Çok geç olmadan, dilerim.
Benim fiyatım,
ciyakalı arabam
Olmadı olmayacak
Bir yüreğim Afrikada,
Bir Yüreğim Bangladeş de
İnsanların çile çektiği dünyada
Gülemem ben,
İnsafsızlığa gidemem ben...
Hiç bir iz birbirine karışmıyor,
Cahil olan insanlıktanda anlamıyor,
Yürekler güneş gibi parlıyor görmüyor,
Bense sarhoşlarla sarhoş,
Ermişlerle ermiş oluyorum...
Güneş gibi parlasın gönüller,
Bir şey götürmedi gidenler,
Parası ile insan yiyenler,
Size daha söyleyecek sözüm var;
Gönlünüz hep dar,
Yaşadığınız her gün zarar...
''''İnsan olan gönlü ile,
Parası ile cihana yarar.''''''
Muhteşem şiirine hediyemdir değerli dost,,,günaydınlar,,
HASAN ÇAPRAZ tarafından 1/22/2017 7:17:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
HASAN ÇAPRAZ tarafından 1/22/2017 7:19:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
HASAN ÇAPRAZ tarafından 1/22/2017 7:22:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
HASAN ÇAPRAZ tarafından 1/22/2017 7:23:53 AM zamanında düzenlenmiştir.