(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
onuncu köy şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
onuncu köy şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah aşkına! Allah vergisi o güzelim aklı kullanalım olanı biteni sorgulayalım yanlışı doğruyu iyiyi kötüyü oluru olmazı birbirinden ayıralım. Güzel ifadeler .kaleminiz kavi olsun ...saygılar .
Ölmeyecekmiş gibi dünya malı biriktirenlerin gidecekleri on birinci köy yok gibi. Son sözü millet söyler. ''egemenlik kayıtsız şartsız milletindir'' Saygılar.
Duyulmasını istediğimiz bir sevgi mesajı iletmek istiyorsak, bunun gönderilmesinden başka çare yoktur. Bir lambanın yanmaya devam etmesini istiyorsak, ona sürekli gaz doldurmalıyız…………….…….. (Teresa Ana) Şiir yüklü duyguları çok beğendim…
Gerçekten güzel ne dediğini bilen bir şiir ilgiyel ve haz duyarak okudum yüreğine diline sağlık değerli şairim tebrik ederim kaleminizi sonsuz saygılarımla.
Şiirde mana o kadar bütünki insan sadece susup okuyor dil susturan imgeler adete ve bir o kadarda günümüzün gerçekleri Çok beğendim Şiirinizi hocam ve günün şiiri olarak önerdim Emeğinize yüreğinize sağlık Tebrik ve saygılarımla
Mehmet Kılıçel tarafından 1/9/2017 8:28:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
en zorudur insan olmak insan olma çabası içerisinde hayata sarılmak, her türlü canlıya sahip çıkıp her şeyin paylaştıkça güzelleşeceğini düşünmek, hayal etmek.... ve egemenliği özgürlüğü millet adıyla insanlığa armağan etmek....
insan yanımızı okşayan muazzam bir çalışma... gönülden kutladım
Sevgili dost, gerçekten egemen plan içgüdüdur. Ve de egemenlik kayıtsız şartsız milletin südüdür. Çok güzel muhteşem bir eser. İnsanligimiza ait ne varsa zikredilmis bir güzelce. Tebriklerimle kutluyorum yürekten sizi dost.
Allah aşkına!
Allah vergisi
o güzelim aklı kullanalım
olanı biteni sorgulayalım
yanlışı doğruyu
iyiyi kötüyü
oluru olmazı birbirinden ayıralım.
Güzel ifadeler .kaleminiz kavi olsun ...saygılar .