D/okununca s/açlarım yüzüne t/utkulu bir savaşçıdır göğsüme aldığım kalkan yarenim /sabahlarım olur tuttuğum deniz ellerin dalga dalga çoğalır yatağı yosun sevmedir yumuşak b/akışların…
ne vakituykuya sarılsa gözler ayakucumda bir sen beliren her gölge senden geçer rüyalarda, düşlerde yüzüm avuçlarında doğar güneşe lâle zamanının renklerini çalar şimdi İstanbul ilkbahar…
deniz mavi iklimlerde kıyılar sensiz, yakamoz ıssız parklar kimsesiz bir bank oturuyor kendiyle çınar yılları sayalı çok olmuş Kadıköy geziyor sevgilisi Haydarpaşa’yla bir yolcusunu bekler sırtında bir dağ heybesinde umut olanla. …
gelir elbet, dizeler doldurup ceplerine sarıp imgeleri diline rüzgârlarda düşer peşine bu şehir ne düşler gördü geçilir boğaz vapurlarda öttürür düdüğünü martılar da sevinir simitçiler de…
deniz t/s/anrısını denizden bir kız bekler k/uyruğuna takılı şiirlerle…
Neslihan Yazıcılar
Fotoğraf Kuter Celen
Sanrı Uyanık bir kişinin, kendi dışında var sandığı ancak gerçekte olmayan olguları algılaması, yaşaması, varsanı, birsam, halüsinasyon.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sanrım Olsan... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sanrım Olsan... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KElimelrle oynayan yeni bir şiir daha .KEndisinden olana başka yürekleri açmak hatta tamamen eseri başka yüreklere emanet etmek çok önemlşi olsa gerek yazıldığı gün okunmayan geç kalınan bir şiir daha Sağlıcakla kalınız
Okunası şiirler var okuduğumuz. ve bazı şiirlerde var, sadece arkadaşımızı pozitif manada motive etme adına yorum yazdığımız...........okunası bir emekti.......şiirdi...........sevgilerimle...
Hani bazı ürünlerde "El değmeden hazırlanmıştır" diye yazar ya Bu şiir de kalem değmeden meydana gelmiş % 100 doğal ilham ve % 100 şiir Belki de bu yüzdendir ki hiç bir kelimesini değiştirmek olası görünmüyor Nazmi Ustanın da söylediği gibi
Sevgilerimle değerli kardeşim Bugün bir başka harikasın
Yine güzel bir şiirdi,sesli okurum şiirleri ve daha bir tat alırım.Sanki sahibi duyacakmış gibi.Denizde oturup denize bakmamak;deniz kızı neden denize bakmaz.Bir İstanbul gurbetçisi gibi.Hep İstanbulda yaşayıp,İstanbul'un farkında olamamak.Deniz kızı bana bir İstanbul gurbetçisinin İstanbul'a bakışını verdi.Bilemem belki sizde o nedenle seçmiş olmalısınız.Zorla oturtmuşlar sanki denize..Ve gurbete zorla çıkılır biline....Çok Güzeldi Neslihan YAZICILAR.Sen ne anlattın bilemem ama,şiirin bana derin bir gurbet yaşattı.Selam,saygı.
D/okununca s/açlarım yüzüne t/utkulu bir savaşçıdır göğsüme aldığım kalkan yarenim /sabahlarım olur tuttuğum deniz ellerin dalga dalga çoğalır yatağı yosun sevmedir yumuşak b/akışların…
güzel bir girizgah ve ahenkli bir şiir tebrikler Neslihan Hanım selamlarımla
deniz mavi iklimlerde kıyılar sensiz, yakamoz ıssız parklar kimsesiz bir bank oturuyor kendiyle çınar yılları sayalı çok olmuş Kadıköy geziyor sevgilisi Haydarpaşa’yla bir yolcusunu bekler sırtında bir dağ heybesinde umut olanı.
ne vakit uykuya sarılsa gözler ayakucumda bir sen beliren her gölge senden geçer rüyalarda, düşlerde yüzüm avuçlarında doğar güneşe lale zamanının renklerini çalar şimdi İstanbul ilkbahar… Tebrik ederim saygılarımla.
gelir elbet, dizeler doldurup ceplerine sarıp imgeleri diline rüzgârlarda düşer peşine bu şehir ne düşler gördü geçilir boğaz vapurlarda öttürür düdüğünü martılarda sevinir simitçilerde…
deniz t/s/anrısını denizden bir kız bekler k/uyruğuna takılı şiirlerle…
GÜZEL ANLATIM VE GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLARIM.RABATLI
deniz mavi iklimlerde kıyılar sensiz, yakamoz ıssız parklar kimsesiz bir bank oturuyor kendiyle çınar yılları sayalı çok olmuş Kadıköy geziyor sevgilisi Haydarpaşa’yla bir yolcusunu bekler sırtında bir dağ heybesinde umut olanı. … GÜZEL BİR ANLATIM OKUDUK SAYFANIZDAN BAŞARINIZ DAİM VE KAMİL OLSUN İNŞ.
gelir elbet, dizeler doldurup ceplerine sarıp imgeleri diline rüzgârlarda düşer peşine bu şehir ne düşler gördü geçilir boğaz vapurlarda öttürür düdüğünü martılarda sevinir simitçilerde…
deniz t/s/anrısını denizden bir kız bekler k/uyruğuna takılı şiirlerle…
İstanbul mavi kız yüreğimize geldi dizelerle martılar taşıyordu sanki imgeleri semtlerin aşkları sırt sırta düşsel şiirsel umudun davetiyesi gibiydi... Yüreğinize sağlık... Kaleminiz daim olsun...
yazıldığı gün okunmayan geç kalınan bir şiir daha
Sağlıcakla kalınız