(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
güzel hüzünlü bnir hikaye şiir çok zevk aldım okurken...ve de hüzünlendirdi...çocuklarımız köyde veya şehirde hiç bir zaman kötülükle karşılaşmasın...ölümün hayatta olanı da kötü toprakta bitenide...zamanı gelmeden değmesin eli çocuklarımıza...tebrikler şiirinize saygı ve sevgiyle kalın...
Bir yumruk tıkandı boğazıma, Ağlamak istiyorum ağlamak katılasıya... Ben de korkarım karanlıklardan, Sessizce ayrıldım bu köy kahvesinden, Gece ağırlığıyla üzerime çökmeden. Ağlamak için, .....................ağlamak için...
bulutlu gözlerle okudum şiirinizi...köy çocuklarını bilirim şu gün bile tek temennim okumaları...onlar okuyunca sanki hayatın rengi değişecek...birde ölüm pusu kurmasa...bu günün çocuklarının kaderi bu olmasın temennisiyle... KALEMİNİZ DAİM OLSUN... saygılarımla...
O dönemlerin ünversitelileri olarak hüzünlendim okuyunca yazdıklarınızı.. Hayatının bir bölümü,ya da tamamı çalınan insanları düşündüm.. Kutladım ÇInar bey.. Saygımla..
1978''ler; Büyük şehirde zannedersin, Ölüm her yerde bekler. Karanlıklar,o karanlıklar Köyde davara dadanmış, Bir canavar gibidir.
Yaşadık o karanlıkları Sevgili dostum... Bildik bir hikâye... Dillendirdiğin, bizi geçmişimizle yüzleştirdiğin için teşekkürler. Sağlıkla... sevgiyle... şiirle kal.
dumanımla...